Gå til innhold

Fra superform til vondt bekken på en dag.....isj


Kuredu

Anbefalte innlegg

forrige svangerskap slet jeg veldig m ed bekkenet og klarte ikke gjøre stort de siste ukene. Denne gangen har jeg vært i superform (dvs alle vanlige plager som kvalme, halsbrann osv osv har jeg hatt - men det er ikke noe i forhold til bekkenet....) - helt til i går kveld. Da fikk jeg det plutselig! Har jo syklet masse de siste dagene og gått en del, så det er sikkert på grunn av det. Så nå må jeg nok ta det litt rolig de neste dagene, vil ikke provosere fram enda flere vondter........ Men hadde håpet jeg skulle slippe unna disse bekkenplagene denne gangen. Æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å fysj da! Vel, du har all min medfølelse, krysser fingrene for at du ikke trenger å gå en dag mer enn du må :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkenvondt er slitsomt! Hatt bekkenløsning siden uke 20 jeg...Holder på å klikke til tider...

 

Går til fysio og akupunktur, hjelper en del...Heldigvis ikke lenge igjen for oss nå! Må innrømme at jeg satser på å snike før deg altså! Har veldig planer om en ny augustgutt! ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er sant - ikke så lenge igjen! (forhåpentligvis...) Og Mersa - du kan bare prøve deg altså!!! He he - neida. Holder en liten knapp på augustklubb selv her, men det er jo helt umulig å spå. Hun kommer når hun er klar :)

 

I dag har jeg bare sett på OL og tatt det helt med ro, og jeg merker at jeg har godt av det. Må nok lytte bra til kroppen de neste dagene skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, høres ikke godt ut. Kroppen har en tendens til å si i fra når det er noe så det er nok lurt å høre etter... Håper du får slappet godt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...