Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Har kjøpt en pakke med paideig, og lurer sånn på hvordan den skal stekes? Skal den forstekes?
nanomor Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Skal forsteke i 10 til 15 min før fyllet has i, og ca 30 min etter tar jeg ikke feil..
heiraa Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Hvis det er Maizena paideig, så skal den ikke forstekes. Står bakpå pakken, stekes ca. 40 min. om jeg ikke husker feil.
jeanette90 Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 den skal førstekes i 10-15 minutter. Du må også huske å stikke hull i bunnen på den med en gaffel før du steker den. etter du har førsteket den skal du steke den i 30-40 min : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå