Gå til innhold

Da kommer jeg tilbake hit igjen snart....

Anbefalte innlegg

Skrevet

var ikke min tur denne gang....selv om denne spiren satt i første pp så ville den visst ikke bli. Så da blir det bare å prøve på nytt igjen snart....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, det var trist! skjønner godt hvordan du har det, akkurat mistet selv, helt jævlig.. Men spiren sitter nok for oss begge neste gang! Mistet akkurat eller?

Skrevet

Ja, jeg var nok ikke helt forberedt på dette....jeg blør ennå så jeg er vel ikke helt ferdig ennå nei. Men heldigvis har jeg verdens herligste datter på 1.5 og kose meg med i mellomtiden!! Har du barn fra før?

Skrevet

Nei, tror ikke man kan forberede seg på noe sånt.. Jeg var også så sikker på at det skulle gå bra, men den gang ei. Glad bare samboer, mamma og pappa visste det! Bødde i litt over en uke, jeg, ikke noe morro i det hele tatt! Godt du har noen andre å fokusere på nå, da! Har ingen barn fra før, bortsett fra bikkja:P Også samboer som er utrolig støttende!

Skrevet

oi, blødde du så lenge ja:( Jeg begynte såvidt på tirsdag jeg da....har vel masse igjen!

Skrevet

Det er sikkert veldig forskjellig, så er jo ikke sikkert du blør så lenge;) Håper virkelig det klaffer for oss neste gang, for det fortjener vi!!

Skrevet

Krysser fingrene for oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...