Gå til innhold

Er det mulig??? (ang lånekassen og sonans)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte inn søknad om lån og stipend til sonans i midten av juni. Denne skulle de så videresende til Lånekassen. 6 juli får jeg beskjed om at Lånekassen har mottatt søknaden min.

Så nå forventet jeg at det nærmet seg svar fra dem, og ikke minst penger.

Idag(!) får jeg brev om at før de kan behandle søknaden min så må jeg sende inn dokumentasjon på min manns inntekt.... Kunne de ikke ha etterlyst dette tidligere?

Nå må jeg vel vente i 6 uker til på penger.. Jeg har regninger å betale.. Blir så frustrert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje sånn dokumentasjon skulle ha fulgt søknaden i utgangspunktet? De blir sikkert frustrert over alle de ufullstendige søknadene de får inn. Tipper de legger alle de ufullstendige til siden og tar de andre først...

Skrevet

Da kan de jo gi beskjed med en gang de får søknaden at det mangler.

Om jeg hadde visst at det skulle følge med, så hadde jeg jo sendt det.

Og det hjelper ikke på at det tok 2-3 uker fra jeg sendte fra meg papirene til lånekassen mottar det, fordi Sonans er treige.

Skrevet

På søknaden måtte du krysse av på sivilstand og hva den du bor sammen med tjener i året å samt legge bekreftelse på det.

Kjipt :(

er det noe trøst så er ikke søknaden min registert engang, å jeg har sendt inn alt av papirerer men skolen var treig å sendte de ikke inn før for 2 uker siden.

Skrevet

Jeg kan virkelig ikke huske at det stod noe om å legge ved bekreftelse, da hadde jeg jo lagt det ved.. Jaja.. blir bare irritert over at alt skal ta så lang tid. Hadde alt vært i orden så hadde jeg hatt pengene nå.

Har vært uten inntekt siste halvannen mnd.. og jeg har dermed endel regninger som skal betales... Jeg hater å være blakk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...