☆Mathilde Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Egentlig har jeg nok ingen ting å klage over, i forhold til veldig mange andre vordene mødre. Men allikevel føler jeg meg så utrolig S L I T E N !! Er jo en evighet til min termin. (51 dager) Men begynner allerede å bli lei. Venter barn nr 2 og gikk 10 dager over tiden sist.. Håper for guds skyld jeg slipper det denne gangen. Søvn vet jeg ikke hva er lenger. Snur og vrir meg halve natten og er oppe flere ganger fordi jeg av en eller annen grunn absolutt ikke får sove! Utrolig irriterende å mangle søvn, jenter!! Men det vet dere vel alt om dere også! Heldigvis går jeg hjemme nå, så det er jo mulig å få sove på dagtid når 3åringen er i barnehage! (takk gud for at det finnes barnehager, sier jeg bare!) Men søvn om dagen blir det jo allikevel ikke! For det er jo så utrolig mye jeg må få gjort hele tiden! haha Slimproppen min gikk for noen dager siden, og kynnerne kjenenr jeg oftere! Det er jeg egentlig bare glad for! Da har kroppen begynt å forberede seg til fødselen, om enn om VELDIG lenge! Det var dagens lille tankeinnlegge!! Noen fler som vil dele sine!?
saga1 Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Jeg får nå sove litt ennå, selv om det er mye opp og tisse og vanskelig å sovne igjen. Men det verste er at i dag morges vridde jeg ryggen, mens jeg gikk opp trappa. ÅÅÅÅ, det var vel det siste jeg trengte nå.... Jeg er også drittlei, men på samme tid har jeg ikke så lyst at han skal melde sin annkomst. Vi er liksom ikke helt klar ennå. Vi mangler litt småting og så er akkurat badet ferdig så vi har ikke fått dør engang der.. Men, men.. Vi får syte og klage litt så blir ting kanskje litt bedre.. Ha en så fin dag du klarer... :-)
☆Mathilde Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 Godt det ikke bare er meg! (A) Stakkars deg! Det er max uflaks nå da, å vri ryggen! offamej! *trøste* Hvor langt er du på vei da ??
Rascal_4.11<3 Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Uff kjenner meg igjen har 50 dager igjen og har bare lyst til å presse han ut på en av de ørten do turene og bli ferdig med det.. er oppe iallefall 6 ganger om natten på do, i tillegg til konstant halsbrann og kratige kynnere som jeg har hatt siden 20. uka ca.. På toppen av det har jeg en gammel små engstelig hund som uler og bjeffer fra kl 5.30 om morran når sambo drar på jobb til jeg står opp.... Så lunta er IKKE rimelig lang om dagen for å si det sånn... Men i helgen skal bikje faen bort på pass for da skal vi i bryllup så da skal jeg benytte anledningen til å prøve å sove leeenge ja... Hjelper å sutre litt og få det ut av systemet innimellom ja...
☆Mathilde Skrevet 15. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2008 Haha Vi har også en bikkjevov her som skriker og bokstavelig talt griner fra tidlig om mårran!! Den vekker jo selvfølgelig dattera mi, meg og samboeren min her! Så det er like morro hver natt! Føler med deg! Og JA! Det hjelper å klage litt!!!
Rascal_4.11<3 Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Hehe ja det er rimelig frustrerende, bra det bare ikke er meg som har en sånn liten morra-terrorist har med gru tenkt på åssen det blir når ungen kommer... men det har jo du tydeligvis fått erfare Men nå skal jeg ut å finne meg en kjole som passer OG som ikke er i svart, rødt eller hvitt....så skal ikke se bort ifra litt mer klaging senere i dag, for aner meg at DET kommer til å bli ett festelig proskjekt Du får ha en god dag videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå