Duracellgirl*prøver* Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Til en snill og omsorgsfull person/familie. Jeg låner ut mine nydelige barn 2 timer idag. Det er to gutter på 1 år og 3 1/2 år.... livlige med andre ord:) Jeg trenger sårt litt ekstra søvn etter å ha vært syk siden søndag. Jeg har vært hjemme med guttene på dagen og jobbet kvelden ellers. Så har det vært rett i seng når jeg kommer hjem,men ikke noen sammenhengende søvn pga tett i nesa, vondt i hodet og verk i kroppen. Åh det hadde vært en drøm akkurat nå... om noen kom om spurte om de skulle ha guttene litt så jeg fikk sovet.. zzzz.Hehe.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Om du bor i nærheten kan jeg gjerne låne dem =)
Mammaen til Isak Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Huff, veit åssen det er men du bor sikkert langt unna hvis ikke kunne jg stilt opp jeg
sneipen <3 snuppa Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 har du ikke sykedager på jobb som du kan bruke? eller evt gå til legen å få deg ei sykemelding noen dager? du blir jo aldri frisk på den måten jo;) håper det blir bedre etterhvert:))
Duracellgirl*prøver* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2008 Tusen takk damer,men det går bra. Syntes bare det var en litt mer artig måte å skrive at man har det litt slitsomt,uten og klage på en måte. Nå har jeg fri idag,lørdag og søndag. Så håper jeg er i form til uka.I morgen skal vi ha selskap for 1 åringen her... så null hvile i morgen. Noen ganger skulle jeg ønske det var dibklubber i de ulike distriktene så man kunne hjulpet hverandre når det trengtes... det hadde vært noe;) hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå