Gå til innhold

Hei jenter :o) (samme som på slitere)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i vår 8pp, føles som en evighet...

Denne pp har jeg gått på enkel kur med pergo... Vi har sex annen hver dag, noen dager hver dag... Er på dag 13 nå...

Ble spådd her inne på spå sidene...Hun som spådde sa jeg ikke kom til å bli gravid denne mnd.. Blir så deppa jeg... Er jo ikke sikkert jeg kan tro på det som blir skrevet der inne...Eller hva tror dere???

Hvordan klarer dere å slutte og tenke mye på dette å bli gravid???Tror jeg stresser utrolig med det, men klarer ikke slutte å tenke på det :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også gått på en enkel kur med pero nå. Er på dag 15 idag, så det burde jo nærme seg EL nå. Men jeg tviler på at jeg får det, har ikke noen smerter, slim eller murinnger. :( Så har mine tvil om at enkel kur ikke virker...

Blir deppa av å tenke på det her. Synes alle blir gravide for tida! Selv har jeg prøvd i 9 mnd nå, har gått å venta på mensen. Til jeg slutt fikk provera for å få systemet mitt igang igjen.

Skrevet

Tror ikke du blir fortere gravid av å ikke tenke så mye på det...tror faktisk ikke det har så veldig mye å si! Men av og til tar det tid. Tok 2 år og 3 mnd første gang jeg ble gravid, men har også blidd på 1. forsøk!! Bare hold motet oppe og kontakt legen om et går 1 år!! Så får du sjekket om det er noe galt med noen av dere!

Lykke til!!

Ps...de spådamene skal du ikke stole helt på tror jeg...trur de gjetter seg til mange svar...noen av dem iallefall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...