Gå til innhold

Jordmor i Tromsø.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle ny graverte fra Tromsø.

Vil bare tipse om at d er oppmot to måneder ventetid for å få time på jordmorsenteret. Har du ikkje allerede bestilt time nå, bør du gjøre d fort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset.. Jeg er i uke 7, og jeg har ikke ringt jordmor enda. Tror jeg må gjøre det på mandag, hvis det er så fullt som du sier at det er. Elendig opplegg, spør du meg!

Skrevet

Ja d er dårlig, du skulle ha blitt opplyst om d på legekontoret..

 

måtte vente i to måneder på time, så d er bare å bestille så fort som mulig... spre gjerne denne beskjeden til andre gravide som du vet om..

Skrevet

Takk for tipset, er snart i uke 10, skal hive meg på tlf på mandag :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...