Romsjulskos har snart to:) Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Hei alle ny graverte fra Tromsø. Vil bare tipse om at d er oppmot to måneder ventetid for å få time på jordmorsenteret. Har du ikkje allerede bestilt time nå, bør du gjøre d fort...
Gutt, jente og ? Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Takk for tipset.. Jeg er i uke 7, og jeg har ikke ringt jordmor enda. Tror jeg må gjøre det på mandag, hvis det er så fullt som du sier at det er. Elendig opplegg, spør du meg!
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 17. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2008 Ja d er dårlig, du skulle ha blitt opplyst om d på legekontoret.. måtte vente i to måneder på time, så d er bare å bestille så fort som mulig... spre gjerne denne beskjeden til andre gravide som du vet om..
Gjest Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Takk for tipset, er snart i uke 10, skal hive meg på tlf på mandag ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå