minni09 Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 har sett litt på helly hansen sitt, men er det mye dyrere enn andre? noe som er viktig m tanke på regntøysett? Eller kan man kjøpe et rimelig et når de er så små?? (hun begynner snart i barnehagen)
Gjest Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Vi kjøpte Reflex regntøy da vår datter var 1 år. Har vært kjempefornøyde! Kjøpte størrelse 80 da hun var 1 år, og jakken passer ennå. Buksen byttet vi ut nå i sommer (hun fyller straks 2). Har kjøpt nytt sett fra Reflex. Ser at mange andre i bhg har det samme. Tror det kostet 299,-
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Ser de har regtøy sett på tilbud på Barnas Hus til 199 kr nå. Koster vanligvis 399 kr. Hørt at det skal være best i test. Bare et tips. ;o)
*mamma*til*markus* Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Jeg vill hvertfall anbefale deg og ikke kjøpe noen dyre sett... ser det er veldig mange som kjøper dresser ol til over tusenlappen.. det er ingen vits i å kjøpe noe som er slitesterkt når de så vidt får brukt de en sesong før de vokser ut av det og det må legges vekk... sportsmann.no der får du kjøpt en fin barnehage pakke til 499. den inneholder alt det praktiske til en billig penge:)
ifie Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Vi har kjøpt et sett på cubus til en hundrelapp! (eller var det to..?) Så lenge det er mykt og vanntett er det liksom ikke så nøye tenker jeg, når de er så små. Blir jo ikke slitt!
DoubleTrouble Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Hei! Vi kjøpte regnsettet fra H&M til våre tvillinger på 13mnd. Det er kjempefint og lett bevegelig. Det var faktisk best i test ett år husker jeg.
Legekjærringa Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 mange barnehage-"tanter" anbefaler H&M sin, som nesten deler første plassen med Kappahl sin. Vant over dyrere dresser. anbefaler deg å kjøpe str. 86 ihvertfall til en 1åring. http://tv2underholdning.no/hjelperdeg/tester/article448382.ece
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Jeg kjøpte rimelig (kr 199) på Cubus. Vi har vært storfornøyde så langt. Den er myk og god, holder regnet ute (så langt). Har avtagbar hette, reflekser på armer og bein. Og så var det så gilde farger :-). Jeg kjøpte str 80 til min ettåring. Den svømmer han i. Han er ingen kraftplugg, men heller ikke bitteliten.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Vi har Ticket to heaven regntøy, virker til å være bra hittil. Veldig mykt, og det er lett å bevege seg i det.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 16. august 2008 #10 Skrevet 16. august 2008 Jeg har arvet et fra H&M som er helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå