Gå til innhold

regntøysett for barn 1-2 år, hva anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sett litt på helly hansen sitt, men er det mye dyrere enn andre?

noe som er viktig m tanke på regntøysett? Eller kan man kjøpe et rimelig et når de er så små??

(hun begynner snart i barnehagen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte Reflex regntøy da vår datter var 1 år. Har vært kjempefornøyde! Kjøpte størrelse 80 da hun var 1 år, og jakken passer ennå. Buksen byttet vi ut nå i sommer (hun fyller straks 2). Har kjøpt nytt sett fra Reflex. Ser at mange andre i bhg har det samme. Tror det kostet 299,-

Skrevet

Ser de har regtøy sett på tilbud på Barnas Hus til 199 kr nå. Koster vanligvis 399 kr. Hørt at det skal være best i test. Bare et tips. ;o)

Skrevet

Jeg vill hvertfall anbefale deg og ikke kjøpe noen dyre sett...

ser det er veldig mange som kjøper dresser ol til over tusenlappen..

det er ingen vits i å kjøpe noe som er slitesterkt når de så vidt får brukt de en sesong før de vokser ut av det og det må legges vekk...

sportsmann.no

der får du kjøpt en fin barnehage pakke til 499.

den inneholder alt det praktiske til en billig penge:)

Skrevet

Vi har kjøpt et sett på cubus til en hundrelapp! (eller var det to..?)

Så lenge det er mykt og vanntett er det liksom ikke så nøye tenker jeg, når de er så små. Blir jo ikke slitt! :)

Skrevet

Hei!

Vi kjøpte regnsettet fra H&M til våre tvillinger på 13mnd. Det er kjempefint og lett bevegelig. Det var faktisk best i test ett år husker jeg.

Skrevet

Jeg kjøpte rimelig (kr 199) på Cubus. Vi har vært storfornøyde så langt.

Den er myk og god, holder regnet ute (så langt). Har avtagbar hette, reflekser på armer og bein. Og så var det så gilde farger :-).

Jeg kjøpte str 80 til min ettåring. Den svømmer han i. Han er ingen kraftplugg, men heller ikke bitteliten.

Skrevet

Vi har Ticket to heaven regntøy, virker til å være bra hittil. Veldig mykt, og det er lett å bevege seg i det.

Skrevet

Jeg har arvet et fra H&M som er helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...