Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Har brukt forskjellige hårkurer uten spesiellt godt resultat.-Klipper det ca hver 3.mnd for å unngå slitte tupper. Etter at jeg fikk barn er håret helt dass. Tørt og livløst. Har kjøpt kurer både på H&M og hos frisør, men får ikke noe resultat. Brulker alltid balsam. Har noen av dere en kur som dere vet funker?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 KMS sin serie som inneholder silke er kjempefin:) http://shopping.kelkoo.no/ssc-133401-kms-silk.html
Gjest Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Hør med frisøren din. Hår er viktlig og frisøren pleier å ha en type spray som glanser opp veldig. Du må da gå til frisør som vet hva de driver med, selv så bruker jeg 5 forskjellige produkter i håret og klart det blir bra. Produktene heter S factor, noen syntes det er dyrt men absolutt verdt det hvis man ønsker å ta vare på håret. Det som er viktig er at du får riktig type til ditt hår.
Gjest Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Kur trenger ikke være det produktet som lyser opp håret, kur pleier håret. Glemte å si det er Tigi produkter http://www.blivakker.no/Default.aspx?mfid=56&mgid=97&mfpgid=97
*Super*Mamman* Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Tigi produktene får du kjøpt kjempebillig på strawberrynet.com Fraktfritt er det også derifra!
Resilience Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Jeg vet! Har også vært gjennom MASSE forskjellige kurer uten de store resultatene, men da jeg fant Redken sin Extreme hårkur fant jeg redningen. Den er skikkelig GULL! Det er en proteinkur, og kan anbefales med mykgjørende shampoo+balsam som feks Kerestase sin grønne serie. Jeg kurer håret hver gang jeg vasker det, og forskjellen er STOR. Lykke til!
Gjest Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Kjøper du produktene hos frisør eller nett? Tror jeg må prøve dette jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå