Gå til innhold

Hmm, her funker intet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minimonster har ikke tenkt seg noen plass, ser det ut, selv om vi har prøvd det som finnes av kjerringråd. har 13 dager igjen til termin, men det føles ut som om jeg blir gående til jul..murrer endel, men ingenting ser ut til å skje. Mulig jeg var litt vel optimist, siden jeg aldri har gått til datoen før, men fått 18, 11, 9 0g 5 dager før, regna jeg med at det ble sånn nå og. men, men. man får bare vagge videre..flere utålmodige sjeler her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!!! Jeg er også utålmodig.....hehe....har 2.5 uker igjen nå. Men jeg har hatt et så tungt svangerskap og er så sliten nå, og det er derfor jeg gjerne vil slippe å gå så mye lengre. Blir liksom mer og mer sliten for hver dag som går, og gjør vel ikke så mye annet enn å slappe av hjemme. Og det har jeg gjort lenge, og begynner å bli rastløs og lei. Forrige svangerskap gikk jeg 2 uker over termin før de bestemte å sette i gang fødselen.....og å gå på overtid for meg nå er sååååå uaktuelt. Har prøvd mye selv for at ting skal skje....bringebærbladkaplser og te, modningsakupunktur og sex.....men søren meg ikke mye som setter fart på ting her gitt...hehe. Har til tider mye kynnere og nedpress, og et par ganger har jeg faktisk lurt på om ting var i gang...men så dabber det av igjen utover natta.....han er en liten luring han tassen inni magen min ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...