Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fyrer med ved (når den tiden kommer) og håper at vedvinteren blir kort, men det ser ikke slik ut. Vi sparer masse penger på strøm når vi har tilgang på gratis ved!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Airconditionen vaar gaar best paa stoem :)

Men i Norge fyrte vi mye med ved :) Hver dag vinteren gjenom nesten.

Skrevet

Mest ved, men litt strøm også. Her er vedvinteren lang!

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

strøm på badet. ved ellers

Skrevet

Vi har alltid fyrt med ved. Har også gratis tilgang på ved, og sambo driver et firma som bl.a driver med ved.

Men i år når lillebror er rundt alle veier og klatrer rundt vedovnen så har jeg bare skrudd opp varmepumpa. Så får jeg se hva jeg gjør utover vinteren. Jeg kan ikke snu ryggen til lillebror hvis jeg fyrer i ovnen.

Skrevet

Her ha vi ved ovn på kjøkken og stue... Og på vinteren blir dem flittig brukt, men ettersom vi bor i ett gammelt gammelt hus med dårlig isolasjon og trekkfulle vinduer, så står det på en liten oljeovn på stua når vi er borte hele dagen på jobb.. Også er det strøm på bad,do og soverommet til sønnen.

Skrevet

Her fyrer vi med ved:)

Hadde ved ovn på kjøkkenet også, men den ble "pælma" nå da vi pusser opp kjøkkenet:)

Skrevet

Fyrer masse med ved!! Og gleder meg til den sesongen igjen.. Er jo veldig koselig. Satte inn slik hjørne peis med vinduer i dørene slik at vi ser flammene. Det syntes jeg er koselig..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...