Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Lønningsdag i dag. Ingen lønn er kommet inn. Den bruker alltid tikke inn på kontoen like over midnatt. Snufs! Tenker at kanskje det er fordi permisjonen startet i går, at det da er foreldrepenger jeg får og ikke lønn. Men det skulle da ikke ha noe å si hvis arb.giver forskutterer lønn? Sjefen sa iallefall at de gjorde det. Og i tillegg skulle jeg få tilbakebetalt for 5 uker ferie som jeg var sykemeldt... hadde STORE planer om å få ferdig all shopping i helga slik at siste rest av utstyr kom på plass. Liker ikke når planene mine går i vasken Sånn. Det var dagens syt fra meg. Og dagens alle minst viktige innlegg. Hehe.
Gjest Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 At ikke lønningen kommer inn når den skal,irriterer ikke bare oss fødeklare,det er helt sikkert! Så lenge arbeidsgiveren din forskutterer lønnen din skal det ikke ha noe å si at du har gått ut i permisjon. Jeg gikk ut i permisjon på mandag,og jeg har fått lønningen min i dag som normalt. Kanskje det er noe forsinkelser i dag bare,sånn at den tikker inn etter kl.12. Skal krysse fingrene for det,så du blir ferdig med shoppingen som planlagt;) Hadde igrunn planer om dette selv jeg. Er så mye snakk om denne fullmånen i helgen,så kanskje er det lurt å bli ferdig,hehe.. Så jeg vil bare si at jeg forstår frustrasjonen din:) Lønningen skal inn på lønningsdag!!! Ferdig med det! GOD HELG!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 Vikariatet mitt var stoppet 31.juli!! What?? Møkkasykehus! Vikariatet varer til termin 4.sept, så noe har gått galt. Bare tull der borte for tiden...argh! Men sjefen skulle nå ordne det slik at lønn og tilbakebetaling av ferie kom inn. *lettet* Og etter dette overtar visst NAV. Blir ny utbetalingsdato da? God helg til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå