Gå til innhold

hjelp! brunt utflod...


Over@skelse:)

Anbefalte innlegg

hei, våknet idag med en del brunt utflod...er i uke 13+3... har ikke vondt...noen som vet om det er vanlig eller ?? Er tredje graviditeten, denne har vært litt "kranglete" har bløtt fra tidlig i graviditeten, blitt sendt fra lege til sykehus og tilbake til lege igjen...skulle visst vært to små her "inne" men bare en som klarte seg. sist jeg var inne å sjekket så var jeg i uke 10 og alt sto bra til med nurket...har ikke hatt noen blødninger siden det...men som sagt så våknet jeg i dag da....med dette....blir ille nervøs da det har gått så fint frem til nå...... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok bare gammelt blod som kommer ut. Sannsynligvis rester etter de blødningene du har hatt tidligere. Men siden du har mistet en av to, så er du kansje litt mer i risiko gruppen, særlig viss den døde fremdeles er der? Viss så er tilfellet, så kan du jo ringe å høre med legen.. Viss du selv føler at det er nødvendig. Alt er nok i sjønneste orden=)

 

Jeg hadde brunlig utflod i fra ca uke 4-9, hadde sansynligvis med det å gjøre at jeg måtte ha en liten operasjon i slutten av uke 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

hadde også brunlig utflod, viste seg å være soppinfeksjon, der selve slimhinnen i skjeden blødde.... prøv Canesten vagitorier men ikke bruk innføringshylse!

 

Lkke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...