Gå til innhold

Dere som er hjemme med 3-åringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan legger dere opp dagen? Jeg blir sansynligvis gående hjemme med en baby og en treåring fra nyttår og fram til sommeren (får inderlig håpe jeg har barnehageplass fra neste høst). Hun går i barnehage nå, men har bare plass fram til nyttår. Jeg synes det er så utrolig trist at hun ikke skal få utvikle seg og leke sammen med andre barn på sin alder, med alt de har å tilby i en barnehage. Her vi bor er det ikke et eneste barn ute på dagtid da de fleste går i barnehagen. Det er riktignok en åpen barnehage i nærheten som vi kommer til å benytte oss av, men tviler på at det er så mange der som har fylt tre år. Ser jo hvor stor glede hun har av vennenne sine. Jeg kommer jo også til å babyen å ta hensyn til. Blir liksom så stusselig med henne, meg og en baby på lekeplassen. Tenker også på det pedagogiske opplegget i en barnehage som hun går glipp av.

Nå er jo ikke et halvt år uendelig lenge, men jeg skulle så gjerne ønske hun hadde en barnehageplass fra nyttår. Hva gjør dere som er hjemme med barn på denne alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg er hjemme nå pga jeg ikke har arbeid, og har mini hjemme sammen med meg ...

merker veldig tydelig at vi ikke har så mye rutiner :S slik vi bor nå er det heller ikke så lett. regner med det blir bedre så snart jeg får ordnet meg egen bolig og fått komt i orden.

hvor i landet bor dere? vi holder på å lete i bergens området

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...