Gå til innhold

Skulle gjerne sett inn i magen nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby nr tre er en særdeles rolig liten tass, i hvert fall sammenlignet med de to eldste. Men den siste timen har ungen gått fullstendig bananas inni magen. Lurer på hva h*n driver med, jeg. Skulle ønske jeg kunne sett hva som egentlig foregikk inni der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....prøver å finne en behagelig stilling kanskje? ;o)

Husker godt når lillesnupp snudde seg fra seteleie til hodeleie, kun 5 dager før termin. Magen så helt syyyk ut, var ville tilstander der inne. :o)

Skrevet

Første gangen jeg gikk gravid ønsket jeg meg en luke jeg kunne åpne for å se ungen som lå der...

Så godt å kjenne fullt av liv!

Skrevet

He he ja det er en rar, men god følelse.

Når jeg gikk med lillebror klarte ikke han å bestemme om han ville komme i hodeleie eller seteleie og snudde seg 360 grader flere ganger til dagen opp til termin og vel så det. Det så heller sprøtt ut da han var 4602 g når han kom =)

Skrevet

Hvor langt på vei er du da?? Her er det også veldig stille store deler av dagen i magen. Sammenliknet med særlig førstemann er det nesten ikke liv. Men her ligger morkaka foran denne gang så er nok en god grunn. Men av og til er det vill baluba, og av og til merker jeg at hun ligger og snur seg og presser seg i forskjellige stillinger. Da kan magen min få en helt merkelig fasong.. Og jeg kan kjenne på henne skikkelig..

Skrevet

Jeg er 28+5. Er en mye roligere unge denne gangen, og det er både behagelig og litt kjipt... Men ekstra gøy når det tar av der inne :) Var jo skikkelig fest i stad, haha. Nå er det rolig igjen.

Forrigemann var en stor gutt, og når han snudde seg, stakk det både albuer og knær ut av magen. Så jo helt sykt ut. Men veldig moro, da.

Morkaka mi lå under ungen på ordinær ul. Tipper den har flytta på seg nå, ettersom jeg ikke har hatt noen blødninger eller noe. Vet ikke om det er vanlig, jeg. Men skal snart tilbake på ul for å sjekke om den har flytta seg. Kan jo være pga den også at jeg har kjent lite hittil. Har ikke hatt spark nedi blæra denne gangen heller. De to andre var veldig flinke til å sparke meg i blæra...

Er veldig trist å tenke på at dette mest sannsynlig er siste gangen jeg skal være gravid. Er så utrolig koselig og gøy å ha et menneske i magen. Tenker mye på det. Er veldig fascinert av hele greia. Befruktning til fødsel, og utviklingen av fosteret. Er helt besatt av å se på In the Womb og på bildene i Lennart Nilsson-boka. Også får jeg litt klaus av å tenke på hvor trangt den stakkars ungen har det inni der etter hvert.

Skrevet

Ja jeg syntes også det er trist at dette mest sannsynlig er siste gang. Men håper jeg føler jeg blir ferdig med det:Slik at jeg ikke går og lengter etter flere barn, og blir misunnelige når andre blir gravide her etter..

Er også veldig fasinert av alt som skjer i magen. Er jo helt utrolig at det ligger levende mennesker inni der, og nå er vi jo så langt på vei at overlevelse sjansen er veldig veldig stor. Jeg er 30+4, så vi er jo ikke langt fra hverandre i forløpet.. Mi jente legger seg til i slike stillinger og presser så det virker som det er liten plass, og idag fikk svigermor kjenne en hard liten del, var nok rumpa som lå å presset seg utover rett ovenfor navlen..

Ikke tenkt på at ungen får klaus, den stortrives nok i magen. Den vet jo ikke om noe annet. Og kan alt si fra om noe ikke passer den. Mi gir beskjed om jeg sitter for mye bøyd. Hun liker heller ikke om jeg sitter og kjører bil for lenge..hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...