Regnbuens barn™ . Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Svine indrefilet. skjærer den opp i små strimler, hakker gulrøtter i strimler, med gressløk og ingefær, blir en slags wok. Barna liker det og!
2 små orkaner Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Hos oss blir det hjemmelaget pizza idag da pappa har reist bort på guttetur. Da skal vi også kose oss litt
yasmina Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Her tror jeg det blir hjemmelaget biffstroganoff i dag
blond Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Pasta, skinke, ost og diverse grønnsaker med dip over. Muligens hvitløksbaguetter til. Vi leker fremdeles sommer og da hører salat til middag!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Jeg aner ikke hva det blir til middag på meg denne helga.. Arbeidshelg, og arbeidstider som indikiere at man ikke ha liv... ;o) Seint idag, sein i mårra og tidlig søndag - så blir vell noe take away på mor i huset tenker jeg. Mann og sønn skal på fisketur så dem reiser ved 15 tiden idag og komme nok ikke hjem før seint søndag.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Idag skal vi ha fiske grateng innkjøpt på salg på Spar. Slik kystens egen fra Findus. (er det vel?)
Trollkatt Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 I dag skal vi ha hel laks, stekt i ovn med purre, gulrøtter og sellerirot i fløtesaus. Også poteter, da. Ungene elsker det, og det gjør jaggu vi og
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Barna skal ha tomatsupe og makaroni, sambo og jeg skal ha kalkunfilet og salat. Han vil sikker ha ris også.
bente69;) Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Halloisen:) Er det mulig å få oppskriften på din biffstroganoff? Syns det er så godt, men har tilnå kun brukt Toro sin pose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå