Gå til innhold

middagstips da jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svine indrefilet. skjærer den opp i små strimler, hakker gulrøtter i strimler, med gressløk og ingefær, blir en slags wok. Barna liker det og!

Skrevet

Hos oss blir det hjemmelaget pizza idag da pappa har reist bort på guttetur. Da skal vi også kose oss litt

Skrevet

Her tror jeg det blir hjemmelaget biffstroganoff i dag :)

Skrevet

Pasta, skinke, ost og diverse grønnsaker med dip over. Muligens hvitløksbaguetter til. Vi leker fremdeles sommer og da hører salat til middag!

Skrevet

Jeg aner ikke hva det blir til middag på meg denne helga.. Arbeidshelg, og arbeidstider som indikiere at man ikke ha liv... ;o) Seint idag, sein i mårra og tidlig søndag - så blir vell noe take away på mor i huset tenker jeg. Mann og sønn skal på fisketur så dem reiser ved 15 tiden idag og komme nok ikke hjem før seint søndag.

Skrevet

Idag skal vi ha fiske grateng innkjøpt på salg på Spar. Slik kystens egen fra Findus. (er det vel?)

Skrevet

I dag skal vi ha hel laks, stekt i ovn med purre, gulrøtter og sellerirot i fløtesaus. Også poteter, da. Ungene elsker det, og det gjør jaggu vi og :)

Skrevet

Barna skal ha tomatsupe og makaroni, sambo og jeg skal ha kalkunfilet og salat. Han vil sikker ha ris også.

Skrevet

Halloisen:)

Er det mulig å få oppskriften på din biffstroganoff? Syns det er så godt, men har tilnå kun brukt Toro sin pose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...