Gjest Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg har hengt her inne den siste måneden i jakten på mitt første barn. Ettersom jeg begynner å nærme meg 30, og etter bruk av hormonprevensjon i 13 år, var jeg forberedt på at det kunne ta tid. Mensen uteble. Jeg bestemte meg for å kjøpe en Clearblue Digital for å teste, men skulle vente til idag siden jeg vet at mensen kan være forsinket et par dager uten at det betyr noe. Hadde ingen forhåpninger da jeg testet på morgenen idag, har null symptomer på noe egentlig. Etter noen nervepirrende minutter var den klar: Gravid sto det i displayet! Jeg er helt ekstremt overrasket! Det gikk så fort. Fikk ikke utslag på billigteste sine EL tester denne måneden, og har også testet med graviditetstest derfra og den var også negativ. Lykke til alle sammen! Sender masse babystøv til dere før jeg tusler inn på 1. trimester!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Gratulerer så mye! Jeg ble selv gravid med en gang etter p-pilleslutt første gang :-) Ble en smule sjokkert jeg også ja hehe
så gla' Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Gratulerer så masse! Godt å lese at ikke alle må slite for at spira skal sitte:-) Lykke til!
Gjest Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Gratulerer, slik var det med oss første gang også! Lykke til i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå