Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 bhg har planldag i dag også, så vi alle er hjem i dag =)) Nå står sambo å synger i bare boxeren på stua, sønnen står i vinduet å ser på sau. dattra sitter på fanget.. vi skal snart spise egg og bacon til frokost, noe vi har her i huset ganske ofte. tenker kanskje å dra til sverige i dag for å kjøpe litt bacon, kylling og annet snaks som vi bruker hele tiden.. har ikke bestemt oss ennå da.. holder dere oppdatert.. hehe =)) uansett ha en fin dag jenter =))
yasmina Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Mann og de to eldste skal ut en tur,treffe noen venner paa et slags lekeland mens jeg skal sitte hjemme med pumpa mi og proeve aa fete opp minsten
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 du får prøv å kose deg =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 I dag blir det fredagsvask:)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 huff... ikke snakk om vasking... jeg blir stressa... Men kos deg =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 også gleder jeg meg til å ta maten ut av kjøleskapet som står på stua, og flytte de over til det nye kjøleskapet på kjøkkenet, så skal kjøleskapet på stua UUUUUT i kveld...JIIIPIIII..... hehe:)
Mille** Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Jeg jobber med å se bunnen av skittentøyskurven, er dagens mål. Så må jeg vaske badet, som jeg ikke rakk å vaske i går. I ettermiddag skal jeg få farget håret mitt, gleder meg til å bli kvitt barbiefargen, og etterpå skal vi kose oss med ost og kjeks og vin, dvs brus til meg siden jeg har tidligvakt i morgen. ;o)
blond Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 I dag er det fint vær så dagen skal tilbringes ute i det fri. Sykling er favorittaktiviteten og det forundrer meg om de vil noe annet i dag. Vi må utnyttet restene av sommeren mens det enda er noe igjen av den.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Idag skal sønnen og jeg bare kose oss hjemme.. Jeg skal på jobb til 15 idag. Mannen og sønnen reiser på hytte og fisketur ved de samme tider. Så jeg skal om ei stund pakke sekken til sønnen. og ved 13.30-14.00 tiden sykler vi inn til sentrum - handle litt før jeg begynner på jobb..
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Jeg slapper av. Har vondt i hodet. Samler krefter til imorgen for da skal jeg ta den helt ut =) Storesøster og pappan har vært ute en tur. Nå legger pappan lillebror. Skal vaske badet hvis jeg orker og en maskin med klær.
Gjest Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Venter på at mini skal våkne og at far skal komme seg ut av dusjen, så blir det handletur på et større senter. Skal kjøpe mat for helgen og kanskje noe annet småplukk hvis jeg ser noe gøy Ellers har jeg lovet å bake boller idag så det blir vel bakst når vi kommer hjem..... Prøve å ta en lang trilletur siden det er meldt fint vær.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 Nå skal jeg ta helge vasken.. Nå skal gulv teppene ut på altanen og bankes.. Så vi får en skikkelig vask.. Og jeg blir kvitt litt frustrasjon.. (henviser til annen tråd hehe). Nå skal sønnen vår hjelpe oss, så kanskje han får andre ting å tenke på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå