Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg var livredd for å bli vid etter 3fødsel,men blei gledelig overaska ,Har blitt trangere nedentil,og mannen min er kjempe fornøyd.Kan det være at jeg har sydd alle gangene? Men leppene har blitt mye mindre også ,flaut å spørre legen om hvorfor dem har blitt mindre.Ikke at det gjør noe jeg er glad for det ,men lurer på hvorfor,
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Du har nok bare fått livmorfremfall. Da kan det kjennes ut som at man er blitt trangere... At leppene er blitt mindre er vel pga tapt fettvev.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 ok takk for svar ,bedre er det i alle fall hehe
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Hva i alle verdens dager er livmorfremfall? Er dette farlig?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Jeg også har fått det slik:) Synes de indre kjønnsleppene mine var litt for lange før, men nå er de perfekte:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&Itemid=66&id=1788 Dere kan ikke mene at livmorfremfall er noe positivt. Det betyr jo at den detter ned i skjedeåpningen og gjør ting vanskeligere der nede, ikke trangere.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Livmorfremfall fører IKKE til trangere skjede. Ved livmorfremfall blir alt bare videre og henger, så det blir noe helt annet (har det selv, så vet hva jeg snakker om). Dersom dåsa har blitt trangere etter 3 fødsler, er det nok fordi du ble sydd ja. Jeg ble også trangere etter fødsel nr 1 pga sying, og gubben strålende fornøyd, hehe. Men så fødte jeg en stor gutt som nr 2, og fikk da nevnte fremfall, så nå er jeg ikke lenger trang...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 men da hadde vel nesten gynekolog sagt til meg på gu? jeg har alltid hatt bakover vendt livmor.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Jeg har født en drøss med unger, og er like fin nedentil. Ikke har jeg framfall av livmor, og ikke har jeg sydd de siste gangene. Det er nok bare sånn kroppen er. Hud er strekkbar og sammentrekkbar.Alt ettersom.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Vel, hvordan forklarer dere da at jeg som IKKE har sydd eller revnet etter en fødsel er trangere enn før, mindre indre og ytre kjønnslepper? Når man sys blir man bare evt. trangere i åpningen, ikke innenfor åpningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå