Gå til innhold

Et lite efaktura spm....


Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal bytte bank, ergo nye kontonr. Hvordan blir det med efakturaene, må vi slette de i gamle banken for å opprette nye avtaler i den nye banken. Eller blir de automatisk overført?? Ja, bare lurer altså ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn jeg forstod det da jeg hadde trøbbel med nettbanken min (og dermed ikke fikk betalt efaktura) så gikk fakturaene ut på personnr, dvs at jeg også fikk dem i den andre banken min (hadde konto i 2 ulike banker altså), så jeg fikk betalt dem der. Regner med det samme gjelder ellers, og de opplyser sikkert om sånn i banken om du "sier opp".

Skrevet

Han var ikke helt sikker på det der i ny banken. men han nevnte om personnr, og at de går utetter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...