lanoforliten Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Fikk barn for 6 uker siden v keisersnitt. La på meg 16-17 kg i svskapet, det er ca åtte igjen av disse nå. Er det for tidlig å forvente at kiloene kan forsvinne v slanking? At kroppen er i fødselmodus og ikke klar for slanking mener jeg.. Når etter fødselen er det best å gå ned i såfall??
mamma-07 Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Jeg slanket meg ikke bevisst men var ute og gikk lange turer straks etter fødsel har en hund som trenger masse mosjon så der er det ikke noe bønn må ut og gå. Men etter keisersnitt må du vel vente et par måneder har jeg hørt legen gir deg vel klarsignal. Du må jo selv bestemme hvordan du vil slanke deg men kroppen er vel ikke fysisk på topp med en gang etter en slik opplevelse så du kan vel ta det forsiktig med en gang. Og ammer du er vel ikke slankepiller helt heldig å bruke tror jeg. Ville hørt litt med legen din også hvis du tenker å bruke nutrilett eller slikt for å være sikker. Lykke til ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå