Gå til innhold

Rester av HCG????

Mammaen til Daniel og Ida :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg foretokk en utskraping for litt over 4 uker siden. Var da i min 8 uke, men embryo døde i uke 6. Som jeg har forstått det slutter embryo å produsere hcg når det dør. Da mener jeg at det er 6 uker siden jeg sluttet å produsere hcg. Tok en Qr i dag og etter en liten stund, glemte å se på den før jeg kom på jobb, så var det en tydelig svak strek der.

>Noen som har erfaring med dette? Kan det være rester av HCG så lenge etterpå? Var jo bare i 6 uke?

Håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei,

Jeg testet positivt etter en MA i nesten en måned, men jeg tror det er veldig individuelt. Legen fortalte meg at det kan gå opptil 6 uker før alle hormonene er ute av kroppen...

Så det er vel egentlig vill gjetning om det er rester eller om det er det er ett nytt embryo. Forhåpentligvis så er det det siste hos deg :)

Skrevet

Ja jeg får vel bare smøre meg med tolmodighet tenker jeg meg. Skal ut å spise i kveld, så hadde i grunnen gledet meg til litt vin etter alt som har skjedd. Men får vel ta en ny test i morgen jeg da.

God helg.

Hvor langt på vei var du når du mistet. Mitt døde allerede i uke 6.?

Lenge siden du mistet? Håper du blir fort gravid igjen.. :o) Om du ikke allerede er det da...

Skrevet

Man må desverre det... Merker at det er vanskelig!

Jeg var vel 13 uker på vei da vi oppdaget dette her, de sa det hadde gått noen uker siden det døde. Dette var omtrent 2 måneder siden.

Vi er i 2pp nå (begynte på igjen med en gang jeg sluttet å blø), hadde positiv EL test for 2 dager siden, så jeg sitter og biter negler mens jeg venter på IKM.

Håper dere også blir gravide igjen fort!

Skrevet

Masse masse lykke til. Håper vi begge er gravide igjen fort. Det fortjener vi nemlig ! :o)

Skrevet

Hei på deg!

Dette var jo spennende :) Håper virkelig at dette er en ny spire som har inntatt hybelen sin for de neste 9 månedene :) Har tenkt på deg i det siste og håper du kommer deg på msn snart!

Skrevet

Hei!

Dette skjedde med meg og. Jeg hadde utskrapning, og etter ca en måned var testen positiv. Jeg gikk til legen, og de målte hcg-innholdet den dagen og så målte de en gang til etter ca 2 uker tror ejg det var. Da hadde nivået økt, og jeg var gravid igjen (hurra!!9.

Mend et er vanlig at man får utslag på test etter abortering fordi hcg ligger igjen en stund.

Skrevet

Takk for svar alle sammen :o)

Kæmma&Klatremus: Så utrolig hyggelig å høre at det gikk så fort for deg da. Det var gode nyheter :o) Får vel bare smøre meg med tolmodighet ja. Har gjort det i snart 2 år nå, så klarer vel litt til he he.

Turbo. Jeg skal prøve å komme meg på msn snart jeg. Men er ikke så lett hos svigers he he. HVordan går det med deg? I gang med nytt forsøk? Er så spennende, denne gangen går det. Dermed basta...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...