Gå til innhold

Dette med alkohol, hjelp meg jenter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en 1 måneder gammel gutt, og om to uker skal eg på dildoparty av alle ting.. hehe... er no bare invitert og etter å hatt eg forferdlig svangerskap og bare vert hjemme i flere måneder hadde det vert deilig å komme seg ut og kun tenke på seg selv..

jeg fullammer men har akkurat fått til å pumpe meg og tenkte å begynne å "spare" til denne kvelden for å kose meg litt...har ikke tenkt å drikke meg noe som helsty beruset , bare kose meg...

hvor lang tid hvis eg drikker siste drinken i 11-12 tiden hvor lang tid tar det før eg da kan amme igjen???

noen som kan gi meg noen eksempler..

og hvor mye spiser en liten gutt på 6 uker til hvert måltiod.??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du forbrenner ca 0.15 promille alkohol pr. time, uavhengig av hva du gjør.. Dvs, hvis du har 1.5 i promille, bruker kroppen din 10 timer på å kvitte seg med alkoholen.. Det er umulig å si hvor lenge du må vente med å amme han hvis man ikke vet hvor høy promille du kommer til å ha...

En god regel fra trafikken kan overføres til denne situasjonen.. hvis du har vært beruset, ikke gi barnet ditt melk fra brystene dine hele dagen etter..

Lykke til :-)

Skrevet

For en gangs skyld har den første som svarer faktisk litt kunnskap, ikke bare dette svada skitet. Bra Annie 0345

Skrevet

Hvis du ikke har tenkt til å drikke deg beruset, men bare kose deg, så trenger du ikke la være å amme hele neste dag. Men vent til neste morgen hvis du har tatt mer enn 1-2 glass vin. Ellers heter det seg at man kan amme som vanlig hvis man tar et glass vin, men helst vente et par timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...