Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som sliter med å sovne for tiden ? Masse tanker, vanskelig å finne en behagelig måte å ligge på, bekymringer, vondter, kvalme osv. er noen ord som beskriver mine netter for tiden. Det er slitsomt å skulle være utvilt og blid til en lita jente på tre år kommer å vekker oss om mårran, men må man så må man. Men kjenner jeg mangler dyrebar søvn!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste som er våken nei... Har heldigvis ikke en treåring som vekker meg i morra tidlig jeg da. Var så "dum" at jeg hadde sex i kveld og det ender som regel opp i masrier i mange timer etterpå... Får håpe det denne gangen starter noe skikkelig :-)

Skrevet

Ja, det er ikke det letteste i verden å få sove med maserier nei! :/ Det er så irriterende når smertene ikke fører til noe. Når man er ordentlig i fødsel vet man i hvert fall at man snart får verdens beste lønn for strevet! Så skjønner at du håper det skjed noe ! :) Hvor langt er du på vei da ??

Skrevet

Har 4dager igjen til termin, så synes det godt kan skje noe ja! Har ikke tatt tiden i dag, men sist jeg målte kunne de komme med 3-4min i mellom og vare i opptil 2-3min.

Bikkja er også våken mellom slagene, han kom akuratt en ball og en rotte (fra Ikea) i gave....

Skrevet

Jippi, i dag var det ikke bare tull :-) For 20min siden gikk vannet.... Sær følelse....

Skrevet

Så morro!! Gratulerer og masse lykke til. Kom tilbake med fødselshistorien!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...