☆Mathilde Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Noen flere som sliter med å sovne for tiden ? Masse tanker, vanskelig å finne en behagelig måte å ligge på, bekymringer, vondter, kvalme osv. er noen ord som beskriver mine netter for tiden. Det er slitsomt å skulle være utvilt og blid til en lita jente på tre år kommer å vekker oss om mårran, men må man så må man. Men kjenner jeg mangler dyrebar søvn!!!
Makko med to små gutter Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Du er ikke den eneste som er våken nei... Har heldigvis ikke en treåring som vekker meg i morra tidlig jeg da. Var så "dum" at jeg hadde sex i kveld og det ender som regel opp i masrier i mange timer etterpå... Får håpe det denne gangen starter noe skikkelig :-)
☆Mathilde Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Ja, det er ikke det letteste i verden å få sove med maserier nei! :/ Det er så irriterende når smertene ikke fører til noe. Når man er ordentlig i fødsel vet man i hvert fall at man snart får verdens beste lønn for strevet! Så skjønner at du håper det skjed noe ! Hvor langt er du på vei da ??
Makko med to små gutter Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Har 4dager igjen til termin, så synes det godt kan skje noe ja! Har ikke tatt tiden i dag, men sist jeg målte kunne de komme med 3-4min i mellom og vare i opptil 2-3min. Bikkja er også våken mellom slagene, han kom akuratt en ball og en rotte (fra Ikea) i gave....
Makko med to små gutter Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Jippi, i dag var det ikke bare tull :-) For 20min siden gikk vannet.... Sær følelse....
!!!! Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Så morro!! Gratulerer og masse lykke til. Kom tilbake med fødselshistorien!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå