Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har mensensmerter og blør. Ikke bare noen dråper, men heller ikke MASSE.....

Har vært på legevakta, graviditetstesten var positiv, men de ville ikke ta noen gyn undersøkelse av meg, hadde også bare utvendig UL. Skal på KK i morgen...

Men er kjempe bekymret!!!

Er i uke 12.

Trodde en spontan abort ville gjøre drit vondt og at man skulle blø kjempe masse....men kanskje dette er begynnelsen på en...?!?!

Noen som har erfaringer???

Hjelp meg:(( Tar imot svar med en stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg hører ikke til her inne enda men ville svare fordet. Det kan jo henne at du blør uten at det skal være noe galt og at det er pga at du har fått litt såre slimhinner eller noe sånt. Får håpe at det ikke er noe galt. Kan man se noe på utvendig ul i uke 12 da? Trodde de skulle ta innvendig for da fikk de sett bedre trodde da jeg.

Det er heller ikke alle som får vonde smerter ved en spontan abort, jeg er en av de som ikke hadde så intense smerter når jeg hadde sa.

Når jeg hadde sa så spotta jeg bare i over 1 uke og alle symptomene min forsvant helt.

Mener ikke å skremme deg her for det er ikke det jeg ønsker å gjøre.

Skjønner deg veldig godt at du er bekymret.

Ønsker deg masse lykke til å håper du finner ut av hva det er som gjør at du blør.

Klemmer fra

Skrevet

Regelen når du blør i svangerskapet er å ringe føden eller legen me en gang..

Skrevet

jeg blødde også i uke 12. Styrtblødning. For meg varte det i ca 4 timer også litt småbøldning dagen etter. Jeg var også supernærvøs. Fikk ul dagen etter. Da hadde blødningen begynt å avta. Ul viste at alt var bra. fosteret sprella og hjertet slo.

Jeg hadde ingen mens smerter. Legen mente at man ville ha smerter hvis det var abort. Så hos meg gikk det fint.

Ønsker deg masse lykke til...

Skrevet

Jeg begynte å blø da jeg var i uke 11.. det startet torsd 15.mai på morgenen, dro til legen og tok både blodprøver og urinprøve for å bekrefte graviditeten.

Legen sa det kunne være starten på en SA så jeg ble bedt om å holde meg i ro.. Hadde ingen smerte eller masse blødning.

Fredag 16.mai på morgenen hadde jeg ondt i magen, smertene kom i skikkelige rier, og utpå ettermiddagen aborterte jeg, desverre...

Håper du slipper å gå gjennom dette! Og at det bare er en vanlig blødning!!

Men, mister man er det heldigvis kroppen som ordner opp om noe er galt...

masse lykke til, håper på det beste!!

Skrevet

Huff stakkers deg!! Men som du sier, det er jo noe som er galt å kroppen fikser det selv, er jo en grunn for at det skjer.... Men huff....

Jeg har sluttet å blø i dag. Og har ikke noe spesielt vondt heller....Pitte litt mensensmerter, men ikke noe å klage over.

Men det kan jo komme tilbake....

2 timer til jeg skal på KK så får bare være tolmodig.

Takk håper på det beste her også!

Skrevet

Hei på deg.

Vil bare ønske deg masse lykke til.

En venninne av meg hadde styrt blødning så det holdt da hun var 12 uker på vei.

Nå er hun 22 uker på vei.

Så det kan gå bra også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...