Gå til innhold

Monajenten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne å så på bildene dine... Sånn som man aldri skal si høyt kanskje (kniiis)... Men må bare spørre KORDAN LAGER DU DEN BRANNKAKEN????

Brukte du smørkrem og di cacasfargene på ei "vanlig" kake???

Min sønn på 7,5 hadde blitt SÅÅÅÅÅ glad for enn sånn kake. Han er så fotballfrelst at det er flaut.... Tror vist han er Erik Huseklepp til tider, får fex ikke klippe han til skolestart, sparer til samme "flæis" som Eriken :)

Anyway, den kaken MÅ jeg lage. Litt ekstra gøy her, pappan holder med rbk... Gruegleder meg til neste søndag:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brann vinner - såklart:-P

Det stemmer nok det, er ikke så avansert;-)

Egentlig skulle jeg ha kaken rund, og bare lage logoen på kaken, men så ble jeg så kakesyk at jeg mååååtte bare spise litt:-P Så dermed ble den brannlogoformet;-)

Fargene er jo motsatt da, men jeg ville ha rød kake, ikke hvit;-)

Søøøte sønnen din da:-D

Skrevet

Var stilig rød da:) Spørs om jeg kan vente heeelt til februar... Hm, kanskje jeg må lage den neste søndag:D Hehe.

Er selv fra Bodø, og har rotet meg ned hit, men blir så engasjert av Emil at jeg snart regner meg som nyfrelst Brannsuporter:)

Bor du i Bergen??? Eller er det bare fotballengasjementet som er her?

Skrevet

Bor i Bergen ja, og er Brannsupporter tvers igjennom:-)

Digger den kaken da, hihi;-)

Neste søndag høres ut som en god plan:-D

Jeg har tenkt å prøve meg på alle logoene i Tippeligaen:-O

Galne damen:-P

Skrevet

Du får ta kontakt med en landsdekkende kondiorikjede, og prøve og gjøre penger på kaken:) Hehe:)

Er jo ganske facinerende å se kor engasjerte folk her er. Ta bare branndrakten, brukte 1200kr på skjorte, shorts og strømper til han, "helt normalt" her. I Bodø har jeg ikke sett en eneste unge med drakt utenom kamper da... Her har han ikke brukt annet i sommer, og jeg har stått og vasket for hånd hver kveld:)

Skrevet

Så søt du er da:-)

Tipper du har en strålende fornøyd gutt ihvertfall:-)

Jeg har ikke kjøpt drakt til mine gull enda (4,5 år og 1,5 år) for jeg syns de er så dyre. Men skolestart:-)

Skrevet

Han fikk det til 7årsdagen, og jeg kan love deg jubelen sto i taket:) No er det gardinene og sengetøyet han maser om, men jeg har sagt han får ønske seg i jule- og bursdagsgave:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...