Laybik Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg er nå begynt på 4. overtidsdagen, og er veldig utålmodig blitt! Jeg er så klar, så klar!!!
Skattimagen<3 Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 22 dager igjen og fødeklar om 1 dag, men føler meg svært så fødeklar nå allerede=D
konemor med gutt+spire:) Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 ah 19 dager igjenn. men vil helst at det skjer i natt for nå har jeg fått litt hvile og er bare kjempe klar!!! lykke til videre
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 40 dager!!! Høygravid gitt
Gjest Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 3 dager igjen, men her skjer det lite til ingenting du.. (begynner å bli passe utålmodig nå ja;)
lille lam Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Termin i dag!!! Maks 10 dager igjen, blir satt igang mandag 25 hvis ikke noe har skjedd før det.
Kathy+Oktoberjente Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 44 dager igjen - snart høygravid
Gjest Skrevet 15. august 2008 #18 Skrevet 15. august 2008 15 dager igjen..kanskje før hvis rakkeren blir liggende i sete:(
Gjest Skrevet 15. august 2008 #19 Skrevet 15. august 2008 Har 35 dager igjen - 14 dager til permisjon - det gleder jeg meg mest til nå!
wombat75 Skrevet 15. august 2008 #21 Skrevet 15. august 2008 21 dager så nå kan jeg vel kalle meg fødeklar!
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2008 #22 Skrevet 15. august 2008 23 dager igjenn og er sååååååå klar til å føde:)
Trulte76 Skrevet 15. august 2008 #23 Skrevet 15. august 2008 akkurat 2 uker igjenn til terminen, men skal til vurdering på mandag, så jeg blir nok satt igang før terminen regner jeg med. om det ikke blir mandag så blir det vel en annen dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå