Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg får en sinnsyk smerte når jeg nyser, både i livmora og i korsryggen. Er dette vanlig? Varer i noen sek etter nyset... Uff, nå blei jeg bekymra her!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Skiveutglidning i ryggen? Vt om ei dame som nøs og fikk hjerneblødning av det, men det er sjeldent sånt skjer, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Skrem nå ikke livskiten ut av meg! Er 14 uker på vei forresten, om det har noe å si ...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Det er nok bare muskelsmerter du har.Når man er gravid strekkes alt, og når du nyser strekker du musklene litt ekstra. Hilsen hun som svarte først.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Hadde det likt som deg, HI.. og det er ikke noe farlig Det er det at de båndene som strekkes i livmora bare får seg en trykk i.o.m at du også strammer magen mens du nyser. Og den smerten er egentlig jvlig vond i det det skjer,, var et par ganger jeg gikk ned i knestående ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå