Gå til innhold

Vi vurderer låvebryllup =)

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Samboeren min er odelsgutt. Så vi skal bo der en gang. =)

Så det hadde vært sååå kosli å ha bryllupet vårt på låven. =)

Blir mer som en låvefest bare litt annerledes da =))

Noen som har noen innspill?

det blir varme der og toaletter. Stortelt ute for røykere.

det er så klart strøm der.

Noe annet vi ikke tenker på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååå.... det hørtes så koselig ut...*sjalu*..hehe:)

Skrevet

Hørtes helt fantastisk ut!! Ser det levelig foran meg:)

Skrevet

Ja, jeg er sååå gira nå =))))

Men må jo tenke litt mer på det, er jo kanskje noe vi ikke tenker på..

Tenkte å ha litt ridning å div for barna før festen begynte.

Synes det høres såååå kosli ut jeg.

Håper det blir så vi har det på låven.=)))

Skrevet

Du bare må ha et danseband, eller fele musikk...hehe:) Ser det hele foran meg jeg også.... som en film:))))

Skrevet

Vi skal ha danseband ja =)

som en film =))))

Skrevet

Åååååå.... du bare må be meg...hehehehe:)))

Skrevet

Hehe =) så klart =) ber alle på BAM jeg =))))

Skrevet

hehe=)

Skrevet

Noen som har forslag til hva vi bare MÅ ha i bryllupet?

Kom med innspill

=)

Skrevet

Låvebryllup høres jo bare helt topp ut - det vil jeg også ha.. :o) Og ber du alle på BAM så kommer jeg.. :o) Hmmm hva MÅ man ha i et bryllup, tja si det - mat og drikke.. Nei, jeg vet ikke jeg altså... :o)

Skrevet

Høres kjempegøy ut! Det er et sånt bryllup man virkelig husker. Vi hadde noe lignende.

Kan være lurt å ha et sted med utslagsvask der også, for dere skal kanskje servere mat. Spare-ribs og turkey-legs.. hehe.

Skrevet

For et drømmebryllup da...og så personlig:)

Skrevet

ÅHHH! Så gøy det hørstes ut, dere må ha høyballer til dekor da:0) Jeg serverer gjerne altså;0)

Skrevet

Ha fakler med slike levende lys i. (bare husk brannfare) slik blir det mer intimt og romantisk enn elektriske lys. Mange som tar bilder. Kan ikke få nok bilder. Og situasjonsbilder er det beste. Ikke slike kjedelige alle se på kamera og smil på 123 bilder. Elle dvs kjekt og ha det også selvfølgelig fra bryllup. Men ikke kast vekk to timer på dette..

Kanskje også telt tak som kan stå over en uteplass i tilfelle regn.

Og så selvfølgelig oss på bam som brudepiker i lyserosa sommerkjoler:)

Skrevet

Hva slags mat tenker dere å ha? Sodd på låven?

Skaff en dyktig fotograf til å dokumentere hele begivenheten.

Få noen til å dra i gang dansinga, og husk at det hele ligger i detaljene.

Skrevet

Jeg har en soster som hadde lavebryllup, og det var kjempegoy. Middagen ble holdt ett annet sted, og var for de nermeste. Paa laven var det fint pyntet og band som spilte. Absolutt aa anbefale......

Go for it :-)))

Skrevet

Du skal vel kjøre hest og vogn fra kirka da? Det synes jeg er stilig. Et par jeg leste om i avisa gjorde en vri da. Brudgommen fikk ansvaret for skyssen fra kirke til festlokale, og siden han var bonde ble det traktor og henger. Han hadde plassert en sofa oppi hengeren og pyntet både traktor og henger etter beste evne, tror ikke bruden glemte den opplevelsen så fort.............

Skrevet

Har hørt om noen som tok traktor og henger med sofa jeg også =)

Det er ett stykke fra kirka til gården så det går nok ikke.. men tar gjerne imot andre forslag =)

vi skal ha masse lys og noen til å ta seg av fotograferingen =)

bra dere melder dere som servitører, for det trenger vi. For alle vi kjenner skal jo i bryllupet... =)

Ber de på jobben også vi(til kaffen). Gjorde dere det??

ang. dansing, så skal vi legge gulv(sånn som det går an å ta fra hverandre etterpå) på en flekk forran bandet=)

Flere som har noe forslag?

Skrevet

Høres helt perfekt ut. Vi hadde hagebryllup. Flere partytelt, musikk og danskegulv på plattingen, mat fra grillen, bar i uteboden.... Så utrolig artig og personlig det ble så anbefaler det veldig å gjennomføre drømmen. Bare det å gjøre det litt annerledes og personlig, gjør det til et veldig spesiellt minne og man vil ikke komme i en felle hvor man lager bryllup som alle andre og føler seg utilpass i eget bryllup. Og vær sikker på at alle alltid vil huske ditt spesielle bryllup ;) Vi ba ingen til kaffe. Synes det er vanskeig å si en tid når man velger litt mer sånn uformellt bryllup. Også må dere ha trøndersodd til nattmat som er trøndere :) Vi grilla pølser ;) Ville absolutt hatt ei ku som "brudepike" og tatt et artig bilde med deg. He he. Gled deg, du kommer til å få det flott.

Skrevet

Ku skal bli =))

Men vi skal ha spekemat til nattmat da =)

Ba dere alle til middag? Hvor mange var dere?

Skrevet

Ja, vi hadde alle til middag og var 65 ;)

Skrevet

Åhhhh, Trønder. Har du en odelsgutt til meg også? Har alltid drømt om et småbruk eller en gård. Elsker å drive ute i jorda med planter og dyr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...