Gå til innhold

Håravfall og amming...;(


Tisi

Anbefalte innlegg

Spiser B-vitaminer for harde livet her, fullammer og håret "detter av" når jeg vasker det(ikke i klaser altså, men på det jamne). Huff og huff, jeg kommer jo til å bli skallet. Noen som har tips her??? Vil ikke slutte å amme heller......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisøren min sa til meg at når en går gravid så mister en mye mindre hår enn til vanlig. Men når en så begynner å ammer mister man det håret en "skulle" ha mistet de mnd en gikk gravid.. Så du komme ikke til å bli skallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Dette er mitt 3 barn, så det er ikke noe nytt for meg at jeg mister hår nei. Du blir ikke skallete :-) Det er nå når jenta er 3 mnd det er på det verste til meg. Ja man kan tro man blir skallete når man ser hvor mye man mister for hver en vask man tar. Det blir bra til slutt skal du se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler det på samme måten. mister sykt med hår. kan ikke gå med håret løst lenger. for det ligger jo hår etter meg over alt.

 

men husker jeg mistet på samme måten sist også. såer vel noe man må igjennom. jeg mister ikke når jeg vasker. jeg mister hele døgnet... argggg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...