Gå til innhold

Ser vi fram til permisjon nå jenter?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at nå begynner jeg å bli klar for den, samtidig som det er litt skummelt og på en måte.. Babyen kommer jo om ikke så atfor lenge til! Går ut i permisjon med siste arbeidsdag 12.sept. som er 4 uker unna;) Kunne ikke ha passa bedre for nå svikter ryggen kraftig etterhvert som magen blir større:P Heldigvis ingen andre plager i svangerskapet, så har vært fryktelig heldig! Folk synes det er et under at jeg har vært såpass sprek hele svangerskapet, og har jobbet fullt hele veien. Er glad for at jeg har fått tiden til å gå på den måten;) Hadde blitt gal av å gå hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg starter permisjonen samme dag som deg, og det skal bli aldeles nydelig :-) Har vært frisk som en fisk gjennom hele svangerskapet, jeg også, og har jobbet fullt hele tiden. Men siden jeg har en jobb jeg ikke har trivdes så godt i det siste året, kan jeg nesten ikke vente med å komme meg ut i permisjon. Selvfølgelig gleder jeg meg mest til at babyen skal komme, men å vite at jeg slipper å gå tilbake til kontoret, gjør at det kribler ekstra :-)

Skrevet

Åhhhh ja gleder meg MASSE :-) Selv om det er litt lenger til min permisjon, går ikke i perm før 2. oktober.....

Er halvt sykemeldt så jeg har fått litt forsmak på det å gå hjemme & det er utrolig godt å få slappet av litt :-) Gleder meg til siste innspurt & forberedelser til det lille nurket melder sin ankomst :-D (hvis pjokken ikke kommer ut før tiden vel å merke, men det tviler jeg på da jeg gikk 8 dager på overtid sist)

Skrevet

Åiåi: Okeym, da har vi samme termin altså?=) Ja uff, man må trives i jobben for å ha det bra! Det er viktig. Har vært litt kjass på min jobb også, så jeg gleder meg jeg og.. Tror ikke jeg kommer tilbake til den, har mye kveldsvakter osv så det er ikke så praktisk når man har en liten. Får seg hva som skjer i løpet av året i hvertfall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...