Gå til innhold

GI opp !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag ga eg opp å kjempe for deltomsorg. Orket ikke mer krangel og rettsak.... Er fryktelig lei meg, men min sønn fortjener ikke å være krangleobjekt...

Falt helt i kjelleren igjen, følte det neste som et nytt brudd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du pappa'en so m har laget innlegg før?

Tenk kanskje at du gjorde det rette:) Ikke gå i kjelleren, det gavner ingen:) Jeg vet det kan føles som tap, men i det lange løp vinner du på dette:)

Trøsteklem:)

Skrevet

Uff... :(

Skjønner det er trist å måtte gi seg. Men hvor mye får du se barnet/barna nå da?

Skrevet

Er meg ja. Det er nok det tøffeste valget eg noen gang har tatt !

Synes det er fælt at når en går ifra hverandre så skal den ene ikke bli så mye foreldre alikavel....???? I forhold så var det veldig viktig at vi delt på oppgavene siden vi begge var like mye forheldre??? Eg forstår ikke ???

Men takk, håper at i det lange løp så vinner eg på dette ja... :=)

Skrevet

En dommer er da ikke dum! Han/hun hadde nok en grunn til at du ikke fikk delt omsorg.

Skrevet

50/50 omsorg er ikke alltid en god løsning, det er nok heller sjelden. Kommer også mye an på alder. Kos deg med barnet ditt det stundene han er hos deg, og hent han på besøk til deg imellom samværshelgene, da blir ikke ventetiden så lang mellom hver gang:)

Skrevet

Trøst deg med at du bare er en mann. For en mor, hadde det vært et fælt å ikke ha barnet sitt minst 50%.

Skrevet

anonym kl 21.01..

hva i all verden har det med saken å gjøre ???

en far kan da ha like stort savn etter barnet sitt som en mor !!

og en far er like god omsorgsperson som mor.r ikke noe værre for en mor å miste den daglige omsorgen for barnet sitt enn en far !

skjønner du har det tøft nå ja.

men er et stort valg du har tatt..du setter barnet forran deg selv ved å se at det ikke har det noe bra i en slik situasjon.

kos deg med de studene du har sammen med sønnen din og det kan hende du vinner på det i det lange løp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...