Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 ...rense underarmene mine for hår, og kanskje lårene. Har ganske mye hår på både armer og lår...de er helt lyse, men allikevel. På sommeren når jeg blir brun vises de så utroooolig godt. Vet om noen som har brukt slike Veet-stripser ? Og hårene har vært borte et helt år ! Det høres jo bare helt flott ut. Men så er jeg så usikker... vil jo ikke ha mer hår, eller mørkere hår, når de en gang vokser ut heller. Noen med erfaring ??
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Voks i veg, det blir ikke værre enn det var fra før når det kommer ut igjen, men det holder seg IKKE borte i ett år, det er helt sikkert!!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg bruker sånne wax-strips på overleppen, og må ta de jevnlig. Det går IKKE et år, før jeg må gjøre det igjen. for å si det sånn;) Hår vokser hele tiden, og et år er ikke normalt å kunne vente før en fjerner igjen. Da har en ikke hår i utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå