♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Har dere vært fornøyd? Har noen av dere opplevd tull med leveransen? Og hvis dere har det, hvordan har dere blitt behandlet som kunde? *argh*
St.Sunniva Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Kjøpte noen baby skinntøfler. Kom veldig raskt, og slapp å betale toll på det da de hadde skrevet at det var en gave eller noe i den retning. Ikke noe tull med oss iallefall
☆Monkey Business☆ Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Veldig fornøyd, aldri opplevd noe tull...
Gjest mphs Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Har bestilt fra de mange ganger. Rask levering og aldri vært noe tull med de.
augusthåp Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Har bestilt tøfler der en gang. Kjapt og enkelt.
La Perla Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 bestilte en vinterdress der en gang. den kom veldig kjapt og jeg følte meg veldig bra behandlet som kunde.
MamiMaribel Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Veldig bra service. De svarer kjapt på mail, og varene kom 2 dager etter at jeg bestilte!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 hvor mye kommer portoen på? Lurer på om jeg skal kjøpe et par som er på tilbud, men greit å vite sånn ca hvor mye det kommer på
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 75 danske kr? stemmer det?
~sjiraff~ Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Har bestilt tøfler der mange ganger. Har også byttet fordi tøflene var for små. Nye tøfler lå i postkassa 3-4 dager etter at jeg sendte de i retur. Bestilte klær der en gang på salg, da var nettbutikken dårlig oppdatert for samtlige plagg var allerede utsolgt! Men ellers er jeg fornøyd, kjapp levering og veldig kjapp på bytting.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 15. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. august 2008 Okey, jeg bestillte MASSE klær der, 13 juli og enda har de IKKE kommet! Skrev en mail til de for ca. 2 uker siden, men da var de på ferie og kunne ikke spore pakken. Det er greit nok, skrev en mail noen dager senere, da de ba meg om det. Fant da ut at pakken hadde forsvunnet i posten, og mye av det jeg hadde bestillt var på salg, og de hadde ikke mere igjen/ eller riktig str. Og det er ikke deres skyld at det blir borte i posten. Men da vi fikk satt sammen en noenlunde lik ordre, skrev hun ene på mail at de hadde sendt det den 5 august, og den 12 skrev jeg mail nok en gang!!!! -og etterlyste, men da hadde IKKE sendt varene mine:S Da kjente jeg at jeg ble litt forbanna, og skrev at jeg syntes det hele virket litt useriøst, i og med at de sier de har sendt, noe de ikke hadde gjort. Pluss at jeg er litt fortvilet over alt tullet det har vært med bestillingen min. Og dama ble jo forbanna på meg, hun slang skikkelig med leppa og ga meg den krasse og sure tilbakemeldingen..... Første og siste gangen jeg handler der...? Men legger ikke all "skylden" på dem, men den kundebehandlingen jeg fikk på den siste mailen jeg skrev, den hører ikke hjemme hos noen som driver butikk og skal være serviceinnstillte altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå