Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg får helt dilla av og til.. Både jeg og mannen min. Er veldig kjekt når vi får det til. Er ikke noe super god, men blir vel bedre. Og har hørt det er veldig bra for hjernen og holde den i aktivitet ved kryssord. Har kjøpt oss den store kryssord boken til og med..
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 ja, barnekryss =))
boble <3 Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Nei, jeg kan nok ikke si det. Kan sitte med kryssord i ca 6 1/2 minutt før jeg blir lei:0)
lillebror er " forsinket" Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Noen ganger, men jeg er kjempe daarlig. Men jeg elsker sudok :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Jeg liker også kryssord! Men liker sudoku enda bedre. Er helt avhengig! =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2008 Ja sudoku er også kjempe kjekt.. Ja jeg liker også godt slike barnekryssord i Donald bladet. Og ungdomskryssordet i Hjemmet.. Men er kjekt å prøve seg på litt andre. Mannen min kjøpte akkurat hver sitt blad til oss, Donald kryssord blad til han. Og han spør ofte om hjelp, jeg ler mange ganger av han, for han vet svaret, men tenker ikke..Så kjøpte han ett vanlig kryssord blad til meg. Men det ble for vanskelig så må nok fram med kryssord boken min og se om det blir noen løsning..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 ja, elsker det....hender jeg kjøper se og hør, bare pga kryssord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå