Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyden. er 13+3 og hun sa at hun trudde aldri hun hadde hørt den så sterk så tidlig. Hun spurte oss om vi ville vite kjønnet når hun sjekket hjerterytmen, så litt usikke som hun hadde en formening på hva som er inne der. Noen sier det er en jente når hjerteslagene er over 140, men ikke vet jeg.

 

Det så søtt å høre, hadde ikke forventet noe, morsomt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med at antall hjerteslag betyr jente eller gutt er bare tull spør du meg. Det er veldig individuelt. Med førstemann lå hjerterytmen høyt, fikk gutt, sist lå den sånn midt imellom, fikk jente. Nå er hjerterytmen på 156-160 og venter gutt. Så her har det ikke stemt.

 

Er det ikke bare tilfeldigheter at det evnt stemmer tro?? Er andre ting det er mer hold i når det gjelder kjønn.

 

Men en herlig lyd da ikke sant.:-)

 

Lykke til videre:-)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...