micro Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 var hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyden. er 13+3 og hun sa at hun trudde aldri hun hadde hørt den så sterk så tidlig. Hun spurte oss om vi ville vite kjønnet når hun sjekket hjerterytmen, så litt usikke som hun hadde en formening på hva som er inne der. Noen sier det er en jente når hjerteslagene er over 140, men ikke vet jeg. Det så søtt å høre, hadde ikke forventet noe, morsomt
3barnsmamma<3 Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Det med at antall hjerteslag betyr jente eller gutt er bare tull spør du meg. Det er veldig individuelt. Med førstemann lå hjerterytmen høyt, fikk gutt, sist lå den sånn midt imellom, fikk jente. Nå er hjerterytmen på 156-160 og venter gutt. Så her har det ikke stemt. Er det ikke bare tilfeldigheter at det evnt stemmer tro?? Er andre ting det er mer hold i når det gjelder kjønn. Men en herlig lyd da ikke sant.:-) Lykke til videre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå