Gå til innhold

Føles som dere er blitt mine venner=))

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Dere er sååååååååååååååååå triveli =)))))

Trives super godt her jeg =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også:) Super godt blandt super venner:)

Skrevet

Ja jeg trives så godt her!! Dere er så snille og koselige damer! Og ingen frekke svar, og jeg må ikke lete i timesvis på innlegg som ble skrevet for 10 min siden.

Og jeg husker igjen en del av nickene også =)

Skrevet

Jeg også trives KJEMPE godt her inne:0)

Er så mange hyggelige jenter og en herlig stemning. Håper det fortsetter sånn fremover.

Skrevet

Hehe, hoeres lovende ut med tanke paa at vi alle kommer i laavebryllupet ditt ;)

Men er enig med deg, er bare kos aa vaere her inne :)

Skrevet

hehe =)))

første jeg gjør når jeg står opp er å logge meg på bam=)

og msn =)

Skrevet

Ja, det er kjempe hyggeligt aa "snakke" med alle sammen her. Tenker faktisk paa BAM naar jeg gjor andre ting noen ganger. Foler at vi kjenner hverandre paa en spesiell maate :-)

Skrevet

=)

Skrevet

Tusen takk for fine ord, trønder. Føler akkurat det samme selv. Er utrolig lite sosial av meg på kveldene. Er stort sett hjemme etter vesla har lagt seg. Er derfor utrolig glad jeg har dere. Blir faktisk litt rastløs om jeg ikke får tittet inn hit iløpet av kvelden.

Skrevet

Jeg slenger meg på denne! Det er så hyggelig her. Folk bryr seg, og det virker ikke som om folk tar seg selv så høytidelig. Det er stor takhøyde her.

Blir det som på Dib her, så løper jeg.. da får vi heller starte vårt eget forum!

*kose på alle de snille damene*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...