Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 som har en mor i 16-19 års alderen,hvordan ville dere oppført dere mot moren? hvordan ser du for deg at det hadde blitt?
Northernlights Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Akkurat likedan som om moren til barnet var 35.
-Hengebuksvinet- Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Mamma har alltid vært en supermor, som også nå har et helt utrolig lag med unger. Og hun ble mor som 19 åring.
Mor&barn Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Det skal vel ikke ha noe å si? Jeg ville oppført meg som dagmammaen til barnet hennes. Fortalt om dagene og om barnet. Blir nok ikke mye lizzzm oxo chill selv om hun er yngere enn deg?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Vet du; jeg har "aktivitets-kontakt"(litt som støttekontakt) for mitt barn på 7 år. Jeg snakker til henne som en nesten voksen, og ikke som et barn. Hun er flink, og det er det viktigste. Behandle folk med respekt, uansett alder:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #6 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg var gravid og dagmamma da jeg var 17 år. Følte aldri at den 10år eldre moren så ned på meg, eller tvilte på ferdighetene mine som dagmamma til hennes to viltre gutter på 6 mnd og 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå