Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 smykke som jeg har ønska meg =) Det er bare helt enkelt, men ville ha ett jeg kunne ha til alt, som jeg kan bruke hele tiden. Han er så snill å go =))
Poteto Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 så snille han er! eg og ønsker meg eit heilt enkelt i sølv som eg kan bruke til alt men har bare fått sånne halvstore til nå
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Så snille han er da:) Skal hinte om det til mannen min.. får aldri noe av han utenom bursdag og jul.. Kjøpte blomster til han en dag og sa det bare var for at jeg var glad i han, og tenkte han kanskje tok hintet. Nå er det langt over en mnd si, og har nå gått i glemme boken for lengst..
Poteto Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 hehe, sånn er det her og! han kommer av og til " i dag skulle eg gjera nåke fint for deg, men eg orka ikkje" nemmeli kjøpa eller bestille blomster på døra.. hehe.. er jo ikke stress når han allikvell sitter på dataen. men ellers får eg bare ting på bursdag å til jul. men er fornøyd med det men en gang i blandt er vell ikke så mye forlangt når en kjøper ting titt å ofte til dei?hehe
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Der var du, har lurt på hvor du har vært hele dagen! Det er alltid mere gang her når du er her og skriver innlegg =) Grattis med nytt smykke! Kan jeg låne mannen din litt? Eller din kommende mann.. Skal bare få han til å lære min sambo noen trix he he =)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 mannfolk er jo litt treige... =/ Håper han tar hinte snart da =)
boble <3 Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Så flink han er:0) Han må gjerne "smitte" mannen min altså;0)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Han er IKKE til lån =))) Her er jeg =))) Dere må stramme inn mennene deres litt.. =))))
boble <3 Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 Ha ha Trønder, tenkte ikke å låne han altså... Bare få smitte over med litt *gi gave til min kjære* tanker:0) Vi har 2 års bryllups dag neste tirsdag da, håper han overrasker med noe da. Jeg har iallefall noe til han;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå