Gå til innhold

Flau sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere med på å ha sex på alle mulige måter? i alle slags stillinger? og hvor som helst med mannen deres??.....eller har dere noen sperrer? noe dere blir flaue over osv.? Hva er det som gjør dere mest flaue i senga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde overskrifta var "flue sex".

Jeg er ikke flau når jeg har sex med mannen min, men hadde han foreslått å leke gynekologen min, da hadde jeg sagt nei.

Skrevet

Jeg er aldri flau når vi har sex, uansett hvordan stilling osv. Men med åra har jeg blitt flauere på hvor vi har det, er det stor sjans for å bli oppdaget er jeg ikke like klar, hehe.. Men sex er vel der jeg har minst hemninger... slik har jeg alltid vært, sex er rett og slett ikke flaut. Men rompa er enveiskjørt!

Skrevet

Jeg er merkelig nok ikke flau over å ha sex med mannen min, men jeg er sjenert overfor meg selv når jeg bæsjer. Derfor sitter jeg alltid i mørket når jeg er på do. Jeg føler selv at det er litt sprøtt, men jeg må sitte i mørket når jeg bæsjer. Særlig hvis jeg skulle ha ekstra illeluktende avføring, vil jeg aldri tørre å se lyset når jeg blir konfrontert overfor meg selv at jeg gjør den urene handlingen.

Skrevet

hehe anonym 23:22...haha, sorry at jeg ler...tuller du??

Vi har speil rett foran dasskommen, om døra står åpen mot soverommet. Det er noget spesielt...huff!

HI: det er ikke flaut å ha sex med den man er komfortabel med. Skal ikke være det, iallefall.

Skrevet

Hahaha, nå måtte jeg le :D

Det var jo så rart at det nesten ble søtt!

Skrevet

Lurer på hva som skjer om hun må bæsje midt på lyse dagen ;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...