Gå til innhold

innvendig ultralyd, hvordan foregår det???? *lurer*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk plutselig time i morgen er da 7+3.. men hvordan foregår den innvendige???

Barberere dere underlivet i denne gravidperioden???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har en lang hvit stav som er litt buet.Ytterst på den er det camera.så trer de kondm over med glidemiddel å kjører den opp å vrir litt rundt:) du ligger på en gyn seng med knærne i været... :) lykke til:)

Skrevet

hehe... det hørtes skummelt ut. og litt flaut:-) enda eg er gravid og har vært det før så er det så utrolig ekkelt og flaut å brette seg ut for hele verden.... kan nok ha noe med mine kilo for mye og da.. men jaja, må da gjennom det.. *ler litt sånn nervøst her* hehe

Skrevet

er ikke så skummelt!:-) er litt sånn jeg å! liker ikke å ligge med stellet oppi lufta å vise det fram til fremmede ..hehe..men de er vel vant med d å trøst deg bare med at de har nok sett verre! hihi..

men når du ligger der blir nok helt oppslukt av skjermen å om du ser spira:) å det går nok bra:)

Skrevet

må bare fortelle sist jeg lå sånn på ul var det en dør som gikk ut av rommet terr foran meg..var en ung securitas vakt som gikk rundt og sjekka dører gud vet hvorfor..det var kvelden på fedon klinikken i oslo..jeg visste at han gikk rundt for jeg så han da jeg ventet..jeg hørte han kom å da lå jeg jo der med ul apparatet inni meg..så rett før han åpna døra reiste gynekologen seg opp å sa denne døren glemte jeg å låse da jeg kom idag(!) huff å huff tenkte jeg da..hehe

Skrevet

ååå cheeses kraist... da hadde eg nok omkommet av flauhet om noen hadde bust inn.. hehe.... argh.. håper på en dame dit eg skal.. (oslo city) er liksom ikkje så skummelt det... hehe.... min sambo skjønner ikkje at det er skummelt i det hele tatt.. hehe

Skrevet

kan jo berolige deg med at etter fødselen,er det ingen problem å være hos gyn lengre..da er man blitt så vant til å ligge der å vise alt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...