Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 åringen i bhg ble slått stygt i hodet med en "gilde boks" (som de har uteleker i)

Det ble et ganske dypt, men smalt kutt og det blødde mye helt til jeg tok på flytende plaster etter at vi kom hjem.

Bhg bare vasket litt og tapet på noe som ikke stoppet blodet skikkelig. Og fulgte med på han....

Jeg mener de skulle ringt meg eller pappan uansett, når det skjedde, slik at vi selv kunne avgjøre hva vi ville gjøre med det allerede da....

Eller er vi bare urimelige her...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dere er absolutt ikke urimelige!

Selvsagt skal de ringe deg og si ifra,spesielt når hodet er innblanda.

jobber selv i barnehage og vi ringer heller en gang for mye enn en gang for lite,for jeg vil at det skal være opp til foreldrene å bestemme om hvor alvorlig det er og ikke jeg!

du må si ifra til de at neste gang ringer de deg!

Skrevet

Hvis det blødde såpass mye at det ikke stoppet å blø med plaster...og det enda blødde da du kom å hentet han....da ville jeg reagert ja. jeg hadde villet blitt oppringt slik at vi kunnet funnet ut selv hva vi ville gjøre....

Skrevet

Enig med deg! Man ringer foreldre i slike situasjoner. Om du ikke alt har sagt i fra, på en pen måte, ville jeg gjort det i morgen. Si at dersom barnet deres skader seg slik at det oppstår kutt, har slått hode kraftig el så vil dere ha beskjed med en gang. Desverre blir endel foreldre sure over å bli oppringt, så kan være derfor de ikke ringte dere, de var kanskje redd for å mase.

Skrevet

de i bhg har nok erfaring med sånne skader, og mente vel at det ikke var så dypt at det måtte syes. sår i hodet blør alltid mye, husk det - selv om såret i seg selv ikke er alvorlig :)

hvis alt sto bra til med gutten min så hadde ikke jeg tenkt noe mer over det tror jeg - hadde det skjedd ham mener jeg.

hilsen sykepleier

Skrevet

Vi hadde en lignende ulykke i bhg der jeg jobber, da ringte vi mor og fikk ordnet legetime. Jeg dro med barnet til legen til moren kom dit. Kuttet var dypt og måtte sys. Det kunne også ha blitt limt, men da ville det blitt et styggere arr. Så ja, de i bhg'n til din 4åring burde ha fulgt opp dette bedre.

Skrevet

Jeg ringer ALLTID foreldre i lignende situasjoner ( er ped.leder) for å fortelle hva som har skjedd og for å la dem bestemme hva som skal gjøres.

Så; jeg syns absolutt dere skulle blitt oppringt, ja.

Skrevet

"de i barnehagen" er nå tross alt ikke leger eller sykepleiere... Har selv jobbet i barnehage, og både som barnehage ansatt og mor så synes jeg nok at det hadde vært på sin plass med en tlf til foreldrene her!

Skrevet

jeg driver en familiebarnehage og er det noe ringer jeg foreldrene så de kan ta en avgjørelse.

utrolig skjelden det skjer noe hos meg og ikke hatt sånne skader men ringer om ting jeg vet at jeg vil at barnehagen skal ringe meg om det hadde vært en hendelse.

bare si det til de regner med de setter pris på det.

hvordan kan de gjøre ting anderledes om ingen sier i fra?

Skrevet

Jeg skal selfølgelig si ifra om det... at jeg vil de skulle ringt meg eller pappa med en gang.

Vi gjør jo det der jeg jobber, hvis noe slik skjer (jobber selv i annen bhg)

Takk, veldig godt å vite at vi ikke er helt tullete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...