Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Skal trene med en venninne av meg og først nå kom jeg til å tenke på noe jeg føler meg litt ukomfortabel med. Hun er lesbisk og svømming innebærer jo nødvendigvis å måtte dusje og dermed kle helt av seg. Gruer meg litt til første gangen, men har vel egentlig ikke noen grunn til det vel? Bare når jeg tenkr på det fikk jeg litt sånn: oi, blir jo nesten som å gå i dusjen med en mannlig venn det... Er jeg helt rar som tenker slik?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 HI her Nei det tror jeg ikke hun er altså, hehe... Ble bare så rart. Jeg mener å dusje med en som tenner på en kvinnekropp sånn generelt sett. Tror ikke at hun vil få noe slike følelser for meg altså, er jo ikke som om man tenner på enhver naken person som har det kjønnet man selv faller for, men likevel. For meg blir det nesten som å gå i dusjen med en hetrofil mannlig venn. Nesten.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Ehh ja..... da er du rar!!!! Det er vel ikke sånn at du tenner på ALLE nakne menn du ser?! Slik er det for lesbiske også...... de tenner ikke på absolutt ALLE jenter selv om de liker jenter som livspartnere! Og dessuten kaller du henne for venninne?! Det er sjeldent en lesbisk jente plutselig får lyst på venninna si. Du har vel heller ikke lyst på dine gutte venner hvis du har det?! Hilsen ei som er bi...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Nei guri, det hadde jeg ikke tenkt på en gang... Du vil jo ikke hoppe på enhver mann du ser, vil du? Vil tro at denne veninnen din har dusjet med andre kvinner flere en én gang?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Synes ikke du er rar... Det er sant at en lesbe ikke tenner på ALLE kvinner... Men du vet jo ikke om hun vil tenne på deg. Ingen garanti selv om det ikke er vanlig å tenne på ens venner vel? Men tror likevel du kan føle deg komfortabel i en slik situasjon. Ikke noe seksuelt ved å dusje før og etter man skal i bassenget vel? Har selv lesbiske venner, og har vært i dusjen og skiftet og alt sammen med dem. Men har ikke brydd meg så mye om jeg har vært naken eller ikke. Dersom de hadde hadd noen slike følelser ville de sikkert følt ubehag ved å være naken sammen med meg tenker nå jeg... Og er jo ikke helt det samme som å dusje med en mann... for en kvinne har jo samme kroppen liksom... Går nok helt fint, og du kommer sikkert til å oppleve at hun verken ser på deg eller viser tegn til ubehag.
Cat.68 Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Jeg har vært på ferie med ei bifil veninne, og først langt senere fikk jeg vite at hun hadde følelser for meg. Hun hoppet ikke på meg der heller, så jeg trur du kan føle deg veldig trygg i den dusjen. Om hun synes kroppen din er lekker får du vel heller ta det som et kompliment.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 HI, du er ikke rar som tenker sånn. En hetrofil mann synes GARANTERT at det er ekkelt om han måtte dusje med en homse.Du tenker helt naturlig. Jeg hadde heller ikke gjort det.
Gjest -<<- Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 "En heterofil mann synes garantert at det er ekkelt om han måtte dusje med en homse"? Herregud, åssen avkrok kommer du fra? Et slikt sted hvor en Mann er en Mann bare om han tygger skråtobakk og kjører pickup?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå