Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Fikk positiv test idag:) 4+6
Minnie_Moon Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Da må jeg få gratulere :-) Så vidt jeg vet er det mulig å få falsk positiv, men veldig usannsynlig. Positiv test er så godt som 100% sikkerhet på at du er gravid.
påtjukken Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 VELDIG sjeldent at en får falskt pos.... gratulerer:)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 hei! Gratulerer med spiren!! )
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2008 Tusen takk for gratulasjonerne. Tok å tid (8pp), ønsker lykke til med prøvinga til jer alle. Får ta en ny test senere i dag, skal først kjøpe en ny test. Jeg hadde virkelig ikke trua på at jeg vart gravid nå. Sådan blir det vel når en har prøvd en stund. Men kjempe glad nå for at det lykkes igjen. Sender masse babystøv til alle'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå