Gå til innhold

syns dere jeg er frekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er det at foreldra til samboeren min kommer i morgen. Jeg og dem har kranglet noe så sinnsykt mye.

jeg vurderer å dra på hytta når dem kommer.

syns dere jeg er frekk da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei..du må da få lov å velge hvem du vil tilbringe helgen med!

Skrevet

På lang sikt er nok det beste å bite i det sure eplet, bli hjemme og prøve å skvære opp. Selv om de kanskje ikke fortjener det, tipper jeg at forholdet ditt vil ha gevinst av at du viser deg voksen og spiser litt kameler her.

Men må innrømme at jeg hadde vært mest fristet til å reise på hytta. Men når det gjelder sånt er gubben veldig fornuftig, og sier at det er lite som er verdt å gjøre seg til uvenner for.

Skrevet

grunnen at jeg ikke vil møte dem er at får en tid tilbake så var dem her. Da klarte dem å lire utav seg at jeg var en dårlig mor og ikke burde få født en unge.

Deres sønn måte gjøre alt med datteren vår.

Så jeg har ikke noe ønske om å møte dem enda.

men når jeg føle meg klar så skal jeg nok møte dem.

Skrevet

Hadde tatt ungene med meg og reist på hytta, for det der var en sinnsykt stygg ting å si! Hvorfor sa de det egentlig?

Skrevet

får han elske å styre me henne og leke med henne. Elske det å men ikke me folk som overvåke meg.

Vi hadde et ok forhold før vi fikk vår datter.

Det at jeg drar til hytta handle om respekt. Datter min får ei fin helg lammi sine besteforeldre som ho bare ser 3 gang i året.

Skrevet

Hadde det vært mine foreldre, hadde jeg tvunget dem til å ydmykt be om tilgivelse. Og omvendt.

Skrevet

ja det hadde jeg å gjort vis det var mine foreldre. i det minste støttet han. men det gjør han ikke.

Vi har det kjempe fint ellers når de ikke er i nærheten eller planlegg å komme hit.

Skrevet

Nei, da blir det jo koseligere uten deg for dem også. Det er garantert ikke bare dem som krangler, så det er smart av deg å dra bort.

Enkelte klarer ikke å være under samme tak.

Forstår deg godt.

Skrevet

Han som er gift med søsteren til min samboer.Har å vært igjenom det samme.

Så dem og jeg vil få ei finere helg.

Skrevet

Jeg blir faktisk provosert over at samboeren din ikke støtter deg i dette. Når det er sagt, så kan det jo kanskje lønne seg å svelge litt kameler fra dem. Siden partneren din er glad i dem. Men utrolig dårlig av han å ikke si klart fra til dem.

Skrevet

Da va dagen jeg har gruet meg til kommet. Jeg rømte ned til min søster.

Samboeren min syns det er greit.

Skrevet

Har også ekstremt dårlig forhold til svigers. Jeg hadde tatt med meg ungen min og forsvunnet ja.

Skrevet

Jeg hadde også dratt, men på faenskap hadde jeg tatt med meg ungen min også.

Så flink mamma er jeg at jeg kan være en helg alene, så der fikk de den...

Skrevet

Man skal ikke finne seg i at noen sier noe sånt til en! Ærlig talt! Hva slags feig mann er det du har som ikke tar det opp med dem at de sa noe så grusomt til deg? Du skal i hvertfall ikke tenke på om DU er frekk om du stikker. Jeg ville ALDRI ha tillatt dem innenfor dørstokken min uten en real unnskyldning! Det er vel for sent å avlyse besøket nå, men du burde faen meg stramme opp den svake mannen din litt! Så drar du til nærmeste by e.l. med barnet deres, tar inn på et deilig hotell og så kan han ønske seg penger av foreldrene sine til jul som dekker oppholdet ditt.

For en gjeng med idioter!!

Skrevet

Tror ikke forholde til svigers blir bedre av at du drar på hytta. Tror ikke du støtter å respekterer din mann med slik oppførsel. Frekkt syntes jeg ikke det er, men jeg syntes det er dumt.

Skrevet

Hallo 21:46! Det er da vel ikke HIs oppgave å dekke over dritten svigerforeldrene hennes sier til henne! Hvorfor skal hun støtte og respektere en mann som ikke støtter og respekterer henne?! Hva slags forbanna dørmatte er du selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...