mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 For jeg skal ha med meg Attpåklatten i morgen. Men det er morsommere å sitte her. Så jeg får bare børste litt sand, grus, smuler og lignede ned på gulvet. Men dette vet sikkert ikke dere andre noe om:o) For å hente og bringe to gutter til og fra bhg. medfører litt smuss:-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Hahahahahahahahahahaha......................ja for du vet, jeg er så fryktelig opptatt av sånt!!! Hahahahahahahahaha....................jeg synes noe av det verste som finnes er Taco-krydder lukt, så om det ikke er strødd en pose eller ti med det inni bilen, så har jeg det helt toppers med godt selskap jeg:-) Hahahahahahahahahahahaha...........................du kan spøke du!!! Bilen min ser ut som en diger resirkuleringsstasjon for papir!!! Med sand og smuler på kjøpet!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Tror ikke jeg har spist taco i bilen nei..... Å ja, jeg vet jo at du er litt prippen på sånt..... Ha ha ha aha hahahahahaahahhhahahahhahahhaa
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyler av latter;-DDDDDDD Djeeeeezes altså..............litt røvvvin er deeeeilig for trykket ja;-DDD
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2008 Ja slapper godt av med en latter eller tre:o)) Men i morgen blir det nok gravalvorlig:-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Ja det er jeg dessverre redd for...................................................... Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Nei for du har jo ny bil!!!! Heldiggrisen, så slipper du støvsuge:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå