Gå til innhold

hormonspiral,noen som bruker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvordan fungerer det?

jeg er livredd for å ha noe slikt inni meg, ikke spør meg hvorfor!Er en pyse når det gjelder underlivsundersøkelser osv.

Var det vondt å sette den inn?hvor lang tid tok det å sette den inn?var det vondt å ta den ut igjen?Merka dere nå til den?

har hørt historier om at den har grodd seg fast eller falt ut...

hilsen pysa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har prøvd kobberspiral. Omtrent som en vanlig GU å sette inn. Men den gav meg store mensblødninger og mer smerter enn vanlig, så jeg måtte fjerne den etter et års tid. Det gjorde ikke vondt å fjerne den overhodet. Etter denne fødselen skal jeg ha hormonspiral i stedet. Det sies at den nesten er 100 % sikker, og at den reduserer mensblødninger, noe jeg er interessert i.

Skal be om henvisning til gyn for å få satt den inn denne gangen. Da kan de sjekke med UL at den sitter riktig samtig.

Skrevet

Eg har hormonspiral:) Er deilig å sleppe mensen, syns eg. Veit ikkje kva bind er lenger;)

Det var litt ubehagelig å sette den inn, men ikkje så gale at eg ikkje gjer det igjen seinare:)

Har ikkje tatt den ut nokon gang, så det veit eg lite om. Trur faktisk det er enklare enn å sette den inn.

Merkar ingenting til den, anna enn at mensen ikkje kjem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...