ett til! Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 og hvordan fungerer det? jeg er livredd for å ha noe slikt inni meg, ikke spør meg hvorfor!Er en pyse når det gjelder underlivsundersøkelser osv. Var det vondt å sette den inn?hvor lang tid tok det å sette den inn?var det vondt å ta den ut igjen?Merka dere nå til den? har hørt historier om at den har grodd seg fast eller falt ut... hilsen pysa!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Hei Jeg har prøvd kobberspiral. Omtrent som en vanlig GU å sette inn. Men den gav meg store mensblødninger og mer smerter enn vanlig, så jeg måtte fjerne den etter et års tid. Det gjorde ikke vondt å fjerne den overhodet. Etter denne fødselen skal jeg ha hormonspiral i stedet. Det sies at den nesten er 100 % sikker, og at den reduserer mensblødninger, noe jeg er interessert i. Skal be om henvisning til gyn for å få satt den inn denne gangen. Da kan de sjekke med UL at den sitter riktig samtig.
Sjokoladekaka Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Eg har hormonspiral:) Er deilig å sleppe mensen, syns eg. Veit ikkje kva bind er lenger;) Det var litt ubehagelig å sette den inn, men ikkje så gale at eg ikkje gjer det igjen seinare:) Har ikkje tatt den ut nokon gang, så det veit eg lite om. Trur faktisk det er enklare enn å sette den inn. Merkar ingenting til den, anna enn at mensen ikkje kjem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå