Gå til innhold

P- stav - erfaringer noen ?

kanskje, kanskje ikke... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

P-stav - noen med erfaringer å dele? NYTT 21:16 14.08.2008

Jeg vurderer dette imlpantatet da jeg syns kondom er stress. Liker heller ikke å måtte huske på å ta pilla hver dag, og kan ikke ha spiral, så jeg har tenkt at P-stav er et fint alternativ. Men jeg vil gjerne høre om fordeler og ulemper. Noen som vil dele erfaringer?

Hvor kan jeg evt. lese om den på nett? Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg har det vært veldig greit. Hormon nivået er også lavt (det var fint for meg da jeg har migrene og det var ekstremt ille da jeg gikk på ppiller....) Enkelt å sette inn og jeg den har i hvert fall beskyttet meg hittil, hehe;) Mistet mensen gjorde jeg også, og har ikke hatt det siden jeg satte den inn i oktober eller november... Veldig greit synes jeg;)

Er nok bare å google, så finner du jo ting om den...

Skrevet

jeg har hatt. ikke noe negativt å si om den. valgte det da spirall ble avvist. nå er jeg uten prevansjon en stund da kroppen min har hatt mange påkjenninger, så har fjernet alt som kan stresse den mer. men skal ha ny stav når tiden er inne for det.

Skrevet

Lurer jeg også på..

Har googlet, men fant ikke ut så altfor masse.

Har derfor bestilt legetime for å snakke om p-staven og evt andre prevensjonstyper som kan være aktuelle.

(da ikke pille, kondom eller spiral, samme som deg:))

Skrevet

Eg hadde kun ÈN ulempe med p-stav, og det var at eg mista sexlysten av den...

Skrevet

Jeg har p-stav, og er knallfornøyd.

Mest av den grunn at det er ikke no stress og ingen ting og huske på, å ikke bekymre seg over graviditet hver måned da jeg er ekstremt susete på pille området.

Jeg ble på forhånd andbefalt å prøve cerazette (minippillene for ammende) først av den grunn at de visstnok skal inneholde mye av det samme.

Jeg gjorde det, og mistet mensen helt. nå også. Så om du har prøvd cerazette og hatt feks mye blødninger ol. ville jeg nok ikke satset på det.

Men jeg er kjempe fornøyd og anbefaler det virkelig! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...