Gå til innhold

Syk i hodet!! Er det bare meg eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så grådig lei. Har så mye vondt og får jo ikke sove om natten lenger. Føler hver gang jeg snakker med noen så bare klager og syter jeg. Har begynt å få helt syke tanker. Nesten håper at jeg skal falle ned trappen eller utenfor altanen eller komme i en mild bilulykke bare sånn at jeg kan få denne babyen ut av kroppen min. Syns selvfølgelig at dette er ekkelt selv å gå med sånne tanker, men klarer ikke å la være. Håper jo ikke at noe skal skje, men tenker veldig masse på disse tingene.

Noen andre som har det sånn eller er det bare meg.

Er forresten 32+6 så har jo leenge igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, skjønner at du er lei. Men prøv å tenk at for hver dag som går så blir barnet sunnere og sunnere, og sterkere og sterkere.

Kan hjelpe litt på motivasjonen det. Og hvis du snur deg og ser tilbake så er det jo egentlig kjempekort tid igjen i forhold til hva du har lagt bak deg. :)

Skrevet

jeg har vært overbevist om prematur fødsel siden jeg bla lagt inn på sykehus i uke 24.... da jeg plutselig var i uke 30 følte jeg at nå var det egentlig helt greit om han kom. fødte i uke 34 sist, og idag er jeg blitt 36 uker på vei..... har følt meg på overtid i lange tider alt, selv om det fortsatt er noen uker igjen..... skjønner veldig godt at du er lei, men hver eneste dag er en stor investering!!!!! da jeg fødte i uke 34 sist var vi på intensiven i 3 uker, og de var veldig slitsomme. om babyen din får holde seg der litt til så er h*n mye friskere og sterkere og du kommer hjem fortere. 32 uker er kjempelenge.... 8 er nesten ingen. snakk med jordmoren om det som plager deg. kanskje kan du få bli satt igang et par uker før tiden om hun syns du trenger det.

masse lykke til. du er helt sikkert ikke alene om de tankene, og du er ganske tøff som tør sette ord på de!!!!

Skrevet

mitt beste tips er..kom deg til akupunktur..h*n kan lette mye av plagene du har..har kjempegod erfaring med d..du kan lese om d i et innlegg lenger nede :)

Skrevet

Skal faktisk ta kontakt med en akupunktør i morgen. Egentlig for modningsak. men tenkte jeg skulle høre om hjelp til det jeg plages med nå også. Tusen takk for svar...

Obs har skiftet nick, men det er Polly6 som svarer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...